Κυριακή 14 Δεκεμβρίου 2008

Slow Dance















.............................................................


Κι αφού ακούσαμε μερικά θεϊκά λόγια ας ακούσουμε και μερικά ανθρώπινα.

Το παρακάτω ποίημα εικάζεται ότι γράφτηκε από ένα κοριτσάκι που παλεύει πάσχοντας από
καρκίνο και είναι σε ένα νοσοκομείο της Νέας Υόρκης.

Κυκλοφόρησε στο Ιντερνετ και θα ήθελα να το βάλω εδώ για όλους μας ...


SLOW DANCE


Παρακολούθησες ποτέ παιδιά στο λούνα-πάρκ?
ή άκουσες την βροχή να πέφτει στο χώμα?
Παρακολούθησες το τρελό πέταγμα μιας πεταλούδας?
Χάζεψες τον ήλιο καθώς ξεθωριάζει η νύχτα?

Καλύτερα να χαλαρώσεις.
Μην χορεύεις τόσο γρήγορα.
Η ζωή είναι μικρή.
Η μουσική δεν κρατάει για πάντα.

Τρέχεις αλαφιασμένος κάθε μέρα?
Όταν ρωτάς κάποιον «πως είσαι?»
Ακούς την απάντηση?
Όταν τελειώνει η μέρα πέφτεις στο κρεβάτι αγκαλιά με σκέψεις για
εκατοντάδες δουλειές που στριφογυρίζουν στο κεφάλι σου?

Καλύτερα χαλάρωσε.
Μην χορεύεις τόσο γρήγορα.
Η ζωή είναι μικρή.

Είπες ποτέ στο παιδί σου «θα το κάνουμε αυτό αύριο» και μέσα στην
βιασύνη σου δεν είδες την λύπη του?
Έχασες επαφή? Αφησες μια καλή φιλία να πεθάνει επειδή ποτέ δεν είχες τον
χρόνο να πάρεις ένα τηλέφωνο και να πεις «γεια!»

Καλύτερα χαλάρωσε.
Μην χορεύεις τόσο γρήγορα .
Η ζωή είναι μικρή
Η μουσική δεν κρατάει για πάντα.

Όταν τρέχεις παλαβωμένα για να πας κάπου χάνεις τη μισή χαρά της
διαδρομής.
Είναι σα να πετάς ένα δώρο που δεν άνοιξες......

Η ζωή δεν είναι αγώνας ταχύτητας.
Γι' αυτό χαλάρωσε.
Ακου την μουσική
Πριν τελειώσει το τραγούδι.


Καλά Χριστούγεννα και καλά μυαλά
σε όλους μας ......



.





Music

48 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

η ζωή είναι δώρο. και μοιάζει να είναι από αυτά τα δώρα που δεν χαρίζονται. ούτε παίζεται. βιώνεται. την ζούμε.
καλές ζωές σε όλους μας.

faraona είπε...

Τι ομορφα που ειναι ολα οσα διαβασα!
Σαν οαση έκατσαν μέσα μου.


Το χέρι μου ομως ειναι ακομη δεμένο!

σε φιλω

anima είπε...

Για όλα όσα δεν προλάβαμε.Να πούμε.Να δώσουμε.Να χαρίσουμε.Να ζήσουμε.Να χαρούμε.Να δούμε.Να νιώσουμε.Να συγχωρήσουμε.Να αποδεχτούμε...

Υπάρχει ακόμη χρόνος.Για να το κάνουμε.Αρκεί να μην τα αφήσουμε στο αύριο
Σήμερα.Τώρα.Κι ίσως και απο χθες...

Αν θέλουμε να κερδίσουμε ό,τι χαμένο μοιάζει...

Καλό απόγευμα

gregory είπε...

δεν ειναι δυνατον να εχεις αδικο σε αυτα που γραφης.....διαφωνω μονο οτι μηλησες με το θεο..με τον εαυτο σου μηλησες.γιατι μεσα μας εχουμε εμαν θεο και εναν διαολο..
καλες γιορτες να εχουμε...

Σταλαγματιά είπε...

Δεν θέλω να μιλήσω,
τα λόγια μου τόσο φτωχά και μικρά μπροστά στα δικά τους
Τι να πω εγώ μπροστά στις λίγες στιγμές που κρατά σφιχτά το κοριτσάκι αυτό,
τι να πω εγώ μπροστά στην γνώση Του.....

Στην καρδιά μου βαθιά τα κρατώ...

jacki είπε...

Μου το είχαν στείλει στο mail και είχα χαρεί πολύ..
Ότι υπάρχει Θεός το γνωρίζεις καλά όταν ζεις με την παρουσία Του.. Όταν αντιλαμβάνεσαι το θαύμα της ζωής.. Όταν σκεφτείς ότι η ύλη δε μπορεί να προϋπήρχε.. Ψιλά γράμματα θα μου πείτε.. Από κάπου επηρεάζομαι κι εγώ και γκαζώνω καμιά φορά.
Καλό βράδυ Κρυε μου καλέ και ζεστέ.

Dee Dee είπε...

Τι ομορφα!

Καλη εβδομαδα Ηλια μου!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γλυκε μου κρυε μια πανεμορφη αναρτηση εκανες γεματη αγαπη!
ξερεις οι ανθρωποι παντα παραπονιομαστε για τα μικρα...κι εγω ετσι εκανα...οταν καποτε κατι μεγαλο χτυπησε την πορτα μου ολα τα υπολοιπα γιναν τοσο μικρα που δεν φαινοντουσταν καν...
μακαρι να αλλαξουμε...μακαρι να μην χρειαζονται τα μεγαλα για να καταλαβαινουμε ποια ειναι η αξια της ζωης...
μακαρι...

νεραιδενια φιλια γλυκιε μου!!!
μακαρι οι ευχες σου να ακουστουν παντου!

Tina είπε...

Συγκινήθηκα! Μερικές φορές είναι δύσκολο να πάρουμε ή να δώσουμε αγάπη ακόμη κι αν πρέπει να τη δώσουμε στον ίδιο μας τον εαυτό. Αυτό το ανακάλυψα μέσα από έναν άνθρωπο που την έχει απορίψει, γιατί δεν την έμαθε ποτέ... Μια ζωή όμως γυμνή από αγάπη είναι τόσο παγωμένη κι επώδυνη. Γνώρισα κάποιον που έλεγε: "Δε θέλω να αγαπήσω. Δεν αγαπώ κανέναν και δε μ' αγαπά κανείς. Έτσι είμαι καλά"... Πώς γίνεται να είναι καλά κάποιος που έχει ξεριζώσει από μέσα του την αγάπη; Όλα αυτά τα αναφέρω, γιατί διαβάζοντας την ανάρτηση σου σκέφτηκα πόσο όμορφη μπορεί να γίνει η ζωή μας έχοντας την ως μοναδική μας περιουσία κι όμως πόσοι άνθρωποι επιμένουν να ζουν χωρίς αυτήν... Περιμένουμε ανθρώπους σαν αυτό το κοριτσάκι να μας υπενθιμήσουν την αισιοδοξία και το φως που συνθέτουν το θαύμα της ζωής και που εμείς ματώνουμε και καταστρέφουμε μέσα απ' την απλιστία, το μίσως, την εκδικητικότητα, τον εγωισμό και τη σκοτεινή ματαιοδοξία μας... Είμαστε ανίκανοι να τα θυμόμαστε αυτά από μόνοι μας. Χρειάζεται κάποιος να πονέσει, κάποιος να υποφέρει, κάποιος να χάσει αυτά που εμείς έχουμε δεδομένα για να ξυπνήσουμε! Κι όμως εξακολουθούμε να αρνούμαστε την αγαπή, εξακολουθούμε να αρνούμαστε τη ζωή... Πέφτουμε ξανά στο βαθύ κι ανατριχιαστικό μας λήθαργο... Γιατί; Είναι τόσο όμορφη η ζωή και τόσο εκτυφλωτικά λαμπερή η αγάπη! Δε χρειαζόμαστε αυτό το λήθαργο! Δε χρειαζόμαστε αυτήν την άρνηση! Εμείς διαλύουμε ή δημιουργούμε την ευτυχία μας. Αυτό εξαρτάται από την οπτική γωνία που βλέπουμε τη ζωή μας, αλλά και από τον πλούτο της ψυχής μας σε αγάπη, κατανόηση και συγχώρεση, τόσο προς τους άλλους όσο και προς εμάς τους ίδιους...

Μετά από αυτό το κατεβατό(!) σου εύχομαι ένα ζωηρό γεμάτο ζωντάνια κι αγαπησιάρικο απόγευμα!!!!!! Φιλάκια!!!

kelly alamanou είπε...

TΙ ανάρτηση!!
Μετά από όλα τούτα λοιπόν..
αντί σχολίου θα γράψω αυτό που απaσχολεί με πάθος το μυαλό μου τον τελευταίο καιρό.

Can i as a human being,lead a different kind of life?

Σε φιλώ

Αλεξάνδρα είπε...

Οι άνθρωποι φοβούνται τόσο πολύ μήπως χάσουν κάτι, που τελικά χάνουν τα πάντα.

Ολα είναι μπροστά μας. Αρκεί να απλώσουμε το χέρι και να τα αγγίξουμε.

Υπέροχη και αυτή η ανάρτηση.

kryos είπε...

@ basnia

Η ζωή είναι δώρο.....η ζωή είναι δώρο...η ζωή είναι δώρο .......άραγε αν από μικρά μας έβαζαν να το γράφουμε χιλιάδες φορές θα το είχαμε συνειδητοποιήσει μέχρι τώρα ?

Εγώ ευχήθηκα στο τέλος της ανάρτησης "καλά μυαλά σε όλους μας" για να ζήσουμε καλές ζωές....εσύ στόχευσες κατευθείαν με την δικιά σου ευχή....ευχαριστώ.

Να έχεις μια υπέροχη μέρα !!!

kryos είπε...

@ faraona μου

Καλώς ήρθες καλή μου....χαίρομαι που σου άρεσαν ... τελικά τα πράγματα είναι πολύ απλά ... η ζωή είναι πολύτιμη και μικρή και δώρο ...εμείς σχεδόν πάντα βάζουμε πολλές σάλτσες και η πρωταρχική ιδέα χάνεται ... ποτέ δεν είναι αργά όμως για μια ουσιαστική ζωή ...εσύ μπόρεσες και έκανες το βήμα ...ζηλεύω αλλά δεν φθονώ :)

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ anima

Όλο το σχόλιο σου είναι ένα υπέροχο μήνυμα ..θα ήταν η πιο όμορφη ανάρτηση...

"Σήμερα.Τώρα.Κι ίσως και απο χθες..."

Τώρα για όλα τα χαμένα ....

Καλό βράδυ γλυκιά μου

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ gregory

Eχεις δίκιο φίλε μου...δεν μίλησα ποτέ με κάτι που μου έμοιαζε με θεό ....φαντάζομαι ότι δεν θα ξέρει ανθρώπινες γλώσσες.....αλλά αναρωτιέμαι μήπως μας μιλάει μέσα από τα δέντρα και τα ποτάμια ... μέσα από τον άνεμο και την θάλασσα...μέσα από το χαμόγελο ενός παιδιού..


Μέσα μας ο παράδεισος..μέσα μας και η κόλαση ..έχεις δίκιο.

Ενα όμοrφο βράδυ να σου ευχηθώ !!!

καλές γιορτές !!!

kryos είπε...

@ Anastasia

Θα πρέπει όλοι να τα κρατήσουμε στην καρδιά μας αυτα τα λόγια ... γιατί είναι ΤΑ ΠΙΟ σημαντικά .... δυστυχώς χάνουμε την ουσία της ζωής μέσα στο θολούρα της καθημερινότητάς ....νομίζουμε ότι εμείς ζούμε σε ταινία του κινηματογράφου ...να ξυπνήσουμε χρειάζεται...όλοι μας και ο καθένας ξεχωριστά.

Καλό απόγευμα κούκλα μου !!


Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Jacki

Είδες τι συμβαίνει καλή μου ?... μιλάς για το θαύμα της ζωής και φτάσαμε στο σημείο να λέμε " Ψιλά γράμματα θα μου πείτε."..όχι ..δεν είναι ψιλά γράμματα ..είναι χοντρά γράμματα ...τόσο χοντρά που θα έπρεπε να διαβάζονται από όλους...χαίρομαι που μπορείς εσύ και τα διαβάζεις.

Ένα υπέροχο βραδάκι σου εύχομαι !!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ dee dee

Είναι αλήθεια όμορφα και αληθινά Κατερίνα μου ....και σημαντικά

Ένα υπέροχο απόγευμα σου εύχομαι !!!

Φιλιά κούκλα μου !!!

kryos είπε...

@ Ναϊδα

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια νεράιδα μου ....έτσι είναι ...χάνουμε την ιεράρχηση των σημαντικών μέσα στην καθημερινότητα και μόνο στα δύσκολα καταλαβαίνουμε τη πλάνη που είχαμε ....ας ξεκινήσουμε από σήμερα να δίνουμε αξία και προσοχή εκεί που πρέπει ..δεν είναι δύσκολο ...αρκεί να θυμόμαστε να θυμηθούμε ..

Καλό βράδυ γλυκιά μου !!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Τίνα μου

Δεν ξέρεις πόσο μου αρέσει να ακούω τέτοια λόγια από ένα κορίτσι της ηλικίας σου ... μάλιστα θα μου άρεσε να ακούω τέτοια λόγια από άτομα πολύ μα πολύ μεγαλύτερα σου .....ειδικά μέσα σε όλο αυτό το κλίμα των ημερών που από την μια μυρίζει καπνογόνα κι από την άλλη Xριστούγεννα .

Εχεις δίκιο .... η αγάπη θα έπρεπε να βρίσκεται πίσω από το κάθε τι ... και η ευγνωμοσύνη ,θα πρόσθετα εγώ, γι αυτό το δώρο της ζωής...μου άρεσε πολύ το κατεβατό σου :) ελπίζω να έρχεσαι εδώ και να το επαναλαμβάνεις . :)

Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα να σου ευχηθώ κούκλα μου..

Φιλιά !!!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Ξεχάσαμε τις ζωές φίλε μου!
Κολλήσαμε... Γρανάζια σε μηχανές γίναμε και,
σκουριάζουμε...

Ας θυμηθούμε, ας κοιταχτούμε, ας σκουντηχτούμε μεταξύ μας να ξεκολλήσουμε. Άνθρωποι να ξαναγίνουμε.

ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ! ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ!

Άνθρωποι γεννηθήκαμε! Ας θυμηθούμε!

Καλώς σε βρίσκω φίλε!

kryos είπε...

@ kelly μου

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις ... προσωπικά πιστεύω ότι ζούμε σ ένα σχολείο στο οποίο όλα έχουν λόγο ύπαρξης .... αλλά όλο αυτό γύρω μας δεν κινείται ανάλογα με τις κάθε φορά επιλογές μας ?

Πιστεύω ότι υπάρχει πορεία που είναι στο χέρι μας να επιλέξουμε ...και πολλά ατομικά παιχνίδια κάποια στιγμή θα φτιάξουν ένα διαφορετικό ομαδικό .

Να έχεις μια υπέροχη μέρα σου εύχομαι κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Αλεξάνδρα μου

Φοβόμαστε μη χάσουμε την μικρή μας περιουσία και τις καταθέσεις μας .... Να ξυπνήσουμε και να πλουτίσουμε τη ζωή μας με αλήθεια και συναίσθημα ...τόσο δύσκολο είναι τελικά ?

Τώρα όμως ... κάθε αναβολή σημαίνει ματαίωση λέει μια παροιμία ..

Τώρα για όλους μας ...

Μια υπέροχη μέρα σου εύχομαι κούκλα μου !!!

Φιλιά !!

kryos είπε...

@ φλόγες άναρχες

Καλώς ήρθες από το φτωχικό μου φίλη μου ...

Θέλω να πιστεύω ότι η μηχανή που κινεί τα πάντα γύρω μας έχει απίστευτη δύναμη ....ότι αν λίγο σκουντηθούμε (όπως πολύ όμορφα λες) και πετάξουμε λίγη σκουριά από πάνω μας θα κινηθεί όλο το σύστημα των γραναζιών ..κι αν όλο και περισσότερα κινούνται στο τέλος θα παρασύρουν κι αυτά που τους αρέσει η ακινησία και η σκουριά ..

Έχω ελπίδα καλή μου .... κι αυτή εδώ η γειτονιά μου την ενδυναμώνει .

Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα!!!

Φιλιά !!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Αχ βρε ζεστέ μου!!! Με ζέστανες πάλι!!!

Σε όλους μας τα καλά μυαλά, καλές γιορτές να έχουμε!

Πολύ πολύ πολύ πολύ όμορφα όλα τα όσα έβαλες!!

Yannis Petsas είπε...

Δεν ξέρω ποιός το έγραψε αυτό, είναι αλήθεια όμως. Και πρέπει να φτάσεις μέχρι την άκρη για να δεις πόσο μικρός είναι ο δρόμος.
Καλά να περάσεις κι εσύ και όλοι που είστε εδώ... και καλά μυαλά σε όλους μας.

kryos είπε...

@ κοπέλα με το φόρεμα

Που χάθηκες εσύ ? :)
Όχι ότι κι εγώ δεν είμαι χαμένος αλλά κι εσύ από τότε που πήγες σ εκείνες τις μποέμικες πολιτείες έριξες μαύρη πέτρα . :)

Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια καλή μου και σου εύχομαι καλές γιορτές και τα καλύτερα να είναι μπροστά !!!
Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Yannis

Καλές γιορτές φίλε μου ... ναι είναι αλήθεια η αλήθεια αυτή ..ότι ο δρόμος είναι μικρός και απαιτεί άλλη οπτική γωνία από αυτή που συνήθως έχουμε .

Το πρώτο βήμα για την αντιμετώπιση κάποιου προβλήματος είναι η συνειδητοποίηση του ..είμαστε σε καλό δρόμο λοιπόν

Ένα υπέροχο βράδυ για σήμερα να σου ευχηθώ !!!

Ανώνυμος είπε...

Καλές Γιορτές με λίγη περισσότερη ανθρωπιά, χαμόγελο, ζεστασιά, υγεία φυσικά και ανθρώπους που μας αγαπούν και αγαπάμε.

Καλά Χριστούγεννα στη αγαπημένη Καβάλα

eva είπε...

Οι καλύτερες ευχές μαζεμένες σε μία και μόνη ανάρτηση! Μπράβο σου, Ηλία! Εύχομαι αυτή να είναι η χρονιά που όλες θα γίνουν πραγματικότητα για όλους. Το να ζεις την κάθε μέρα στο έπακρο δεν είναι τύχη. Είναι ικανότητα.

Χρόνια Πολλά,
Καλές Γιορτές,
με υγεία,
έμπνευση,
προκοπή
και προσωπική ευτυχία!

Πολλά φιλιά :)

b|a|s|n\i/a είπε...

καλές γιορτές!
με αγάπη, υγεία, χαμόγελα, τα πικρά να γίνουν γλυκά και τα γλυκά πάνγλυκα.
καλές ζωές!

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Η ζωή είναι μικρές μικρές στιγμές,
και εμείς τις αφήνουμε να κυλήσουν σα νερό από τις χούφτες με καρφωμένο το βλέμμα στον ορίζοντα περιμένοντας από τα μικράτα μας όσα μας έχουν πει πως είναι μεγάλα...
Το έχω διαβάσει το γράμμα αυτό.
Όταν δακρύσουμε αληθινά, τότε καθαρίζει το βλέμμα, αλλάζει η ματιά!

Καλές γιορτές, φίλε μου,
με ανθρώπινη ζεστασιά και μια (ουτοπική;)ελπίδα να πάρει τη μορφή επιδημίας....

gregory είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ..ΜΕ ΥΓΕΙΑ.....
χαρηκα ιδιετερα που σε γνωρισα..με της πολυ σοφες ιστοριες σου...σου ευχομε να εισαι γερος να μας γραφης..
παντα ...καλες γιορτες..
σε συνχωρης για τον ενικο που σου μιλαω..αλλα νιοθω οτι σου δεινω μια σφιχτη χειραψεια.χρονια πολλα...

kryos είπε...

@ odiporos

Σ' ευχαριστώ φίλε μου ... θα σου ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου
καλά Χριστούγεννα υγεία χαρά ευτυχία κι ότι επιθυμείς να σου το φέρει ο δρόμος σου .. χαίρομαι που σε γνώρισα !!!

kryos είπε...

@ Ευαγγελία μου ...

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ... είναι ικανότητα έχεις δίκιο.....γεννιόμαστε μ αυτή ...ύστερα την ξεχνάμε σε μια άκρη ..και στο τέλος καλούμαστε να την ξανακερδίσουμε .

Θέλω να σου ευχηθώ τα καλύτερα ....υγεία χαρά και χαμόγελα σε κάθε βήμα του μονοπατιού σου .... το ίδιο και σ όλα τα αγαπημένα σου πρόσωπα !!! χαίρομαι που σε γνώρισα κούκλα μου .

Φιλιά πολλά !!!

kryos είπε...

@ basnia

Καλές ζωές φίλε μου ... σ ευχαριστώ !!!

Δεν έχει πολύ καιρό που σε γνώρισα αλλά η παρουσία σου έχει πολύ θετική αύρα ...μου αρέσει να συναναστρέφομαι τέτοιους ανθρώπους.

Να σου ευχηθώ τα καλύτερα να είναι μπροστά ...υγεία...χαρά.... πληρότητα ...ότι επιθυμείς να το δεις να ζωντανεύει μπροστά σου ...κι εδώ θα είμαστε να τα λέμε.

kryos είπε...

@ Κόκκινη Ομπρέλα

"Όταν δακρύσουμε αληθινά, τότε καθαρίζει το βλέμμα, αλλάζει η ματιά!"

Πόσο δίκιο έχεις φίλη μου .... δυστυχώς η ευτυχώς είμαστε φτιαγμένοι να μαθαίνουμε μέσα από τον πόνο .....ελπίζω να μην είναι αυτός ο μόνος δρόμος..... αυτή η αλλαγή ματιάς που αναφέρεις πιστεύω ότι είναι το κρίσιμο σημείο για μια ζωή πλούσια και με αίσθηση πληρότητας .... ας μην περιμένουμε να πέσει κεραυνός επάνω μας για να μας την κληρονομήσει .... μπορούμε να την αποκτήσουμε σκύβοντας πάνω στα σημαντικά .... ΤΩΡΑ όμως..όχι αύριο.

Χαίρομαι που σε γνώρισα καλή μου .... θέλω να σου ευχηθώ υγεία χαρά και τα καλύτερα να είναι μπροστά και για σένα και για όλους μας .... μέχρι ένα σημείο είναι στο χέρι μας εκείνη η επιδημία .... να βγούμε στο δρόμο και να κολλήσουμε το μικρόβιο σε πολλούς . :)

Φιλιά ...καλές γιορτές !!!

kryos είπε...

@ gregory

Φίλε μου Γρηγόρη ..

Χρόνια Πολλά , καλά και ουσιαστικά ..υγεία κι ευτυχία σε σένα και τα αγαπημένα σου πρόσωπα !!!

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...χαίρομαι που σου αρέσουν οι ιστορίες μου ....να είσαι σίγουρος ότι θα γίνουν περισσότερες αν είμαστε γεροί .

Ο ενικός όχι μόνο δεν παρεξηγείται αλλά επιβάλλεται ... καλές γιορτές !!!..χαίρομαι που περνάς .

fish eye είπε...

k r y e μου

σου ευχομαι καλα χριστουγεννα

α γ α π η
ε ρ ω τ α
υ γ ε ι α

να εχεις κατω απο το δεντρο σου

να εισαι καλα
σ ευχαριστω

Σταλαγματιά είπε...

Ευτυχισμένα Χριστούγεννα γεμάτα αγάπη αγκαλιές χαμόγελα και πολύ πολύ αστερόσκονη !!

Αλεξάνδρα είπε...

Εύχομαι...

να είσαι πάντα γεμάτος αγάπη γιατί έτσι μόνο θα μπορείς να δώσεις αγάπη, να είσαι ήρεμος, να είσαι δίκαιος, να έχεις πάντα καλή υγεία. Να είσαι ΕΣΥ!

Να είσαι φίλος μου!

Καλά Χριστούγεννα !!!

faraona είπε...

Ευχομαι...
νασαι παντα χαμογελαστός,δυνατός και υγιης.Να μοιραζεσαι μαζι μας τις σκεψεις σου και τις εμπειριες σου.
κΑΛΕς ΓΙΟΡΤΕς ΗΛΙΑ ΜΟΥ!!!

kryos είπε...

@ αγκαλιές του φεγγαριού

Χρόνια Πολλά Στέλλα μου ... χίλιες ευχές για μια ζωή ολοκληρωμένη κι ευτυχισμένη έχεις από μένα ... χαίρομαι που αυτή η γειτονιά έγινε αιτία να σε γνωρίσω .

Πολλά φιλιά και πάντα αγάπη γύρω σου !!!

kryos είπε...

@ Αναστασία

Χρόνια Πολλά Αναστασία μου .... υγεία χαρά κι ευτυχία σε κάθε βήμα σου .... και για τα δύσκολα που δεν μπορούμε να αποφύγουμε σου εύχομαι να μπορείς να λυγίζεις χωρίς να σπας ....να μπορείς να λαμβάνεις τα δώρα που κρύβει κάθε μονοπάτι της ζωής σου....και πολύ ......αστερόσκονη και στη δική σου ζωή :)

Φιλιά κούκλα μου !!!

kryos είπε...

@ Αλεξάνδρα μου

Είμαι φίλος σου και είναι τιμή για μένα που μου αποδίδεις αυτό τον τίτλο....ξέρω τη βαρύτητα που κρύβει στην αληθινή και ουσιαστική του μορφή .

Θέλω να σ ευχαριστήσω για τις ευχές σου και να σου τις ανταποδώσω επί 1000 .... χαίρομαι που σε γνώρισα και που μπορούμε και ανταλλάσουμε απόψεις γι αυτο το παιχνίδι που λέγεται ζωή ... μας το δώρισαν χωρίς manual και πρέπει να το γράψουμε εμείς ...σ ευχαριστώ που με βοηθάς στο να γράψω το δικό μου .

Φιλιά κούκλα μου !!!

kryos είπε...

@ faraona

Καλές γιορτές Αναστασία μου .... όλες οι ευχές του κόσμου για σένα .... να συνεχίσεις στην ίδια όμορφη πορεία που μπόρεσες και έβαλες τον εαυτό σου ... να κερνάς κι εμάς από το πολύτιμο κρασί των γνώσεων και εμπειριών σου...το τελευταίο είναι ευχή για όλους εμάς :)

Φιλιά καλή μου !!! εδώ να είμαστε όλοι γεροί να τα λέμε ...η γειτονιά είναι υπέροχη !!!

Louisette είπε...

Lovely blog.
Best regard from Belgium.

albena είπε...

Ηλία, δεν ξέρω αν θυμάσαι, την είχα κάποτε και εγώ στο προφίλ στο τάβλι, την "συνέντευξη"... Θα πει, θα πρέπει να μου είχε αρέσει πολύ για να την είχα βάλει. Το παραδέχομαι και τώρα ότι είναι όμορφη σαν παρουσίαση και σαν περιεχόμενο περιλαμβάνει σκέψεις που μπορούν να χαρακτηρισθούν ως αξίες. Γι' αυτές όμως μίλησαν ήδη οι αναγνώστες σου. Οπότε εγώ θα πω κάποια από αυτά με τα οποία προσωπικά δεν συμφωνώ.

- για τη σύγκριση... κατά τη γνώμη μου είναι χρήσιμη. η σύγκριση έχει πολλά επίπεδα, και δεν περιλαμβάνουν όλα εκείνο το... κακό νόημα.
σε μια ζωή χωρίς βάση σύγκρισης,...μπορείς να φανταστείς εύκολα ότι είσαι και θεός..

-για τον πλούσιο...αυτό το αποφασίζει ο καθένας για τον εαυτό του. αν κάποιος δε νιώθει πλούσιος (σύμφωνα με τον ορισμό εδώ, αλλά και γενικά),πώς μπορείς να τον πείσεις ότι είναι... και vice versa...

- αν ξεχάσουμε, ότι στα αγγλικά το φινάλε είναι " just know that i'm here alwaws..... " ο "δημοσιογράφος" άθελά του ίσως, με μια και μοναδική πρόταση καταστρέφει τον δημιουργισμό σαν θρησκευτική πίστη...(στον ύπνο του, ή στο όνειρο που "είδε", έστω)

"... για τα παιδιά μου εγώ θα είμαι πάντα εδώ" !!!

Για τα υπόλοιπα,(;;;;;) ... είναι εδώ η Εξέλιξη, με τη "Καταγωγή των ειδών" του Δαρβίνου... :))

Και τώρα να χορέψουμε λίγο:)

"Όταν τρέχεις παλαβωμένα για να πας κάπου χάνεις τη μισή χαρά της διαδρομής."

στην κυριολεξία αν πάρω το παραπάνω... όταν τρέχω παλαβωμένα να πάω κάπου, και ειδικά όπου με περιμένουν, δεν είναι η διαδρομή που φέρνει την χαρά... η χαρά βρίσκεται αλλού και τότε όχι απλά τρέχεις, αλλά αποκτάς και φτερά. τη διαδρομή την απολαμβάνεις σε άλλες περιστάσεις.
και αν έπρεπε να το καταλάβω μεταφορικά, σαν "σπεύδε βραδέως", συμφωνώ ότι τα αποτελέσματα και η ευχαρίστηση από κάποια επιχείρηση είναι καλύτερα όταν όλα γίνονται χωρίς πίεση χρόνου.

Και τι βλέπω εδώ κάτω κάτω σαν ευχή; Καλά μυαλά λέει; :)))))

Εντάξει, πες ότι από σκέτη κακία τα έγραψα :)

Καληνύχτα