Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου 2008

Δηλώνω αθώος

Blogger Ο/Η b|a|s|n\i/a είπε...

σκέφτομαι ότι άδειος και κουρασμένος ετοιμαζόμουνα για ύπνο. σκέφτομαι ότι νοιώθω να χαμογελώ μόλις διάβασα τις λέξεις αυτές. σκέφτομαι ότι νοιώθω λίγη αισιοδοξία. σκέφτομαι ότι θα πάω να βάλω φωτάκια στο καμένο δέντρο. για τα παιδιά που κλαίνε στην θέα καμένων δέντρων. ας είναι και ψεύτικα. ας μην είναι και παιδιά πλέον. καλό ξημέρωμα.

9 Δεκέμβριος 2008 11:19 μμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η Αλεξάνδρα είπε...

Κομπάρσοι σε ένα θεατρικό έργο παραλόγου είμαστε, γιατί δεν θελήσαμε να γίνουμε πρωταγωνιστές
...

Χάσαμε την πορεία μας και προχωράμε στο πουθενά καβάλα στην ελπίδα...

Οταν δεν πάρουμε τα μαθήματα της ιστορίας εκείνη επαναλαμβάνεται...
μα ο θάνατος ενός ανθρώπου είναι αμετάκλητος...

και ο πόνος της μάνας αξεπέραστος...

Το δέντρο θα πρασινίσει πάλι για να χαρίσει την λάμψη χαράς στο κορίτσι που λίγο πριν έκλαιγε και οι άγγελοι θα συνεχίσουν να κατεβαίνουν στη γη.

Και συ θα δραπετεύσεις - ή μήπως ήδη έχεις φύγει - γιατί η ζωή πρέπει να πάει μπροστά.

Σκέφτομαι πόσο πιο άσχημα θα ένιωθα αν δεν υπήρχαν αντιδράσεις...

Καλό σου βράδυ κι ας μην αφήσουμε τους εφιάλτες να τρομάξουν τα όνειρά μας.

Και να μην χάνεσαι... μας λείπεις!

9 Δεκέμβριος 2008 11:42 μμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η Anastasia είπε...

Ναι οι σκέψεις θα έρθουν μετά
Και οι τύψεις και τα δάκρυα και η απόγνωση και η αναζήτηση λαθών.
Όλοι είμαστε υπεύθυνοι και όλοι δηλώνουμε αθωότητα.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω,
Εξαντλήθηκα σε σκέψεις και ερωτηματικά τις μέρες αυτές.
Τεράστια «Γιατί» μου έμοιαζαν ρητορικά.
Ποιος να απαντήσει και τι να πει για την ευθύνη του.
Εγώ ξέρω την δική μου….η αποχή, η αδράνεια, η ανοχή…

Καλημέρα Κρυέ
Μας έλειψες

10 Δεκέμβριος 2008 9:05 πμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η Dee Dee είπε...

Να πω κι εδω μια ιδεα που εκλεψα απο την φιλη μου giotavita.

Αντι για κερακι στη μνημη του παιδιου , ας δωσουμε μια κληση στο "Χαμογελο του παιδιου"

με ενα τηλεφωνο

901 11 15 15 15

(3€ η κληση)

να χαμογελασει ενα αλλο παιδακι.

Δε θα σχολιασω τιποτα γι' αυτα που γινονται, με θυμωνει η προσποιηση ολων μας περισσοτερο απο ολα!

Καλημερα Ηλια μου

Μας ελειψες!

10 Δεκέμβριος 2008 9:25 πμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η jacki είπε...

Ακριβώς έτσι κρυε μου. Κακομαθημένα πλάσματα που θέλησαν να εκτονώσουν τη καταπιεσμένη βλακεία τους. Γιατί κανένας από αυτούς που σπάζαν και ριμάζαν στο ορκίζομαι δεν επαναστατούσε για τον Αλέξανδρο αλλά για τη θέση του αργηχου κόμματος που υποστηρίζει ο γονιός του. Γιατί κανένας από αυτούς που θέλουν να διαμαρτυρηθούν δε κρύβει το πρόσωπό του. Γιατί αυτός που έχει τη μαγκιά να αντιδράσει πέρνει την πόρσε του πατέρα του την πάει στην πιο κεντρική πλατεία και την καταστρέφει.. (ακριβώς όπως κάνουν οι αγρότες). Δεν καταστρέφει την περιουσία του άλλου. Τζάμπα μάγκες.. Μαζοποιημένος όχλος. Που δεν έχουν βούηση παρά μια καταστροφική μανία.

10 Δεκέμβριος 2008 11:26 πμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η Νεράιδα της βροχής είπε...

άλλο ένα αστέρι έλαμψε στον ουρανό κι έσβησε εδώ στη γη...

έτσι είναι με τα αστέρια. όταν πάνε να λάμψουν, κάποιος στραβώνεται από το φως και βρίσκει τρόπους να τα καταστρέφει...

μόνο που το "μέλλον του κόσμου" όσο έχει φλόγα μέσα του να τη διατηρεί αναμμένη και να εκτοξεύει τις σπίθες του σε μέρη που να μπορούν να ανθίζουν λουλούδια σε βρεγμένο χώμα...

κι όχι σε έδαφος άγονο που μόνο αγκάθια μπορεί να βγάζει...

φιλιά βρόχινα...

10 Δεκέμβριος 2008 6:34 μμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η faraona είπε...

Ηλια μου
γι αυτα ντρεπομαι...
Και μετα μου λες γιατι να ντρεπομαι.
Γιατι ολοι ειμαστε υπευθυνοι για ολα.Κι οταν τα πραγματα φτανουν σε τετοια σημεια εξαθλιωσης και δυστυχιας νιωθω γκρεμισμένη κυριολεκτικα.
Αναρωτιεμαι για ποιο πραγμα προσπαθήσαμε?Γιατι τρεξαμε ,γιατι συγκρουστήκαμε,γιατι γραψαμε,γιατι διαβασαμε? Για να παίρνουμε 50Ε παραπανω?
ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑς τους αστυνομικους να τα πυροβολουν?
Αυτο ειναι ,ηταν,η θα ειναι το ΑΙΤΗΜΑ ΜΑΣ?
Δεν λεω οτι ειμαστε αγγελοι η οτι αυτο θαπρεπε ναμαστε,αλλα οι καταστασεις πια εχουν ξεφυγει εντελως.
Το κακο θρεφεται πια απο το κακο ανετα.
Το καλο εχει μπει σε γυαλα κι οπου εμφανιζεται θεωρειται γραφικο φαινόμενο.
Χλευαζεται η ετικετικοποιηται για να εχει ισχυ.
Κανενας δεν πιστευει κανεναν.Αν δεν μπεις σε λουκι για να φτιαξεις κατι,αν εισαι εξω απο το κοπαδι,δεν σε πιστευει κανεις.
Κι αυτο βεβαια δεν εχει να κανει... γιατι στο κατω κατω την συνειδηση του καποιος δεν μπορει να την ξεγελασει και ξερει πολυ καλα αν ειναι καθαρος η οχι.Αλλα εκει θα καταλήξουμε?Να περιθοριοποιησουμε τις απόψεις μας και να τις λεμε μονο μεταξυ μας?
Να στεκόμαστε απ εξω γιατι μεσα στο παιγνιδι ολοι και ολα ειναι μεσα σε μια κιμαδομηχανη?

Προδομενα ΟΛΑ και ΟΛΟΙ.
Και μεις ΠΟΥ?
Εξω?
Μεσα?
Που?
Και με ποιον τροπο?

10 Δεκέμβριος 2008 6:55 μμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η anepidoti είπε...

τεράστια θλίψη πια, δεν ξέρουμε τι να την κάνουμε
τουλάχιστον ας προσπαθήσουμε να σκεεφτούμε
είναι καιρός για σκέψη
είναι καιρός να μιλάμε και ν' απαντάμε
ένα ένα όλα τα γιατί μας
δεν θ' αντέξουμε αλλιώς,
δεν ξέρω, πολλά χρόνια λουφάξαμε,
βολευτήκαμε, άλλος λίγο, άλλος πολύ, άλλος καθόλου,
δεν πάει άλλο,
δεν μπορεί να σκοτώνεται έτσι ένα παιδί,
με τρελαίνει αυτό
με θυμώνει,
δεν είναι λύση η συνέχιση της απομόνωσής μας,
κάτι...

10 Δεκέμβριος 2008 7:13 μμ

Διαγραφή

Blogger Ο/Η anima είπε...

Το γεγονός της εν ψυχρώ δολοφονίας του Αλέξη μόνο θλίψη και πόνο μπορεί να προκαλέσει.Γιατί ένα νέο παιδί έφυγε τόσο νωρίς.Τόσο άδικα.Τόσο αναίτια.

Μα την ίδια θλίψη και κάτι παραπάνω δημιουργούν τα όσα βλέπουμε να διαδραματίζονται από κείνη τη μέρα και μετά.
Επαναστάτες του γλυκού νερού,με πρόσωπα καλυμμένα παλεύουν δήθεν για ένα καλύτερο κόσμο.Για το δικαίωμα στο όνειρο.

Ποιό όνειρο;Της καταστροφής;Της λεηλασίας και του πλιάτσικου;Της ωμής βίας;

Και τότε ποιά η διαφορά τους από κείνους που σκοτώνουν εν ψυχρώ;
Γιατί και αυτοί τα ίδια κάνουν.Στα χνάρια τους βαδίζουν.

Φτάνει πια η καπηλεία

Στο όνομα της μνήμης του Αλέξη γίνονται εγκλήματα.Και από κει που είναι και μας βλέπει...

μάλλον θλιμμένα θα χαμογελάει
Γιατί κάτι τέτοιο δε θα το ήθελε...

Και γιατί η βία μόνο βία γεννάει και τίποτα περισσότερο...

Καληνύχτα Ηλία μου

10 Δεκέμβριος 2008 10:05 μμ

Διαγραφή


Έκανα μια ανάρτηση χτες για τα γεγονότα των τελευταίων ημερών και μου κάνατε τη τιμή καλοί μου φίλοι να γράψετε εδώ σκέψεις και προβληματισμούς γι αυτές τις περίεργες μέρες όπου όλα φαίνονται μαύρα κι άραχνα .... ήδη τα πρώτα σχόλια ήταν καλύτερα από την ανάρτηση και θα μου συγχωρέσετε το θράσος αλλά αποφάσισα να τα βγάλω έξω ....γιατί είναι αντιπροσωπευτικά της γενικής ψυχολογίας που έχουμε όλοι μας .... όλοι ψάχνουμε να βρούμε το ΓΙΑΤΙ .... όλοι δηλώνουμε συμμέτοχοι και έμμεσοι δράστες στους βανδαλισμούς και τις δολοφονίες .....ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ......και μετά από πολύ σκέψη αποφάσισα να διαφωνήσω εγωιστικά με μια καινούρια ανάρτηση .


Δηλώνω λοιπόν με περίσσιο θράσος ότι δεν είμαι συμμέτοχος .....δεν έχω πυροβολήσει ποτέ εναντίον οποιουδήποτε έμβιου όντος.......ούτε έχω εμπιστευθεί όπλο σε χέρια ανεγκέφαλου ......δεν έχω βάλει ποτέ φωτιά σε δημόσια η ξένη περιουσία .... δεν έχω ρίξει πέτρες σε τζαμαρίες.....δεν έχω προπυλακίσει ποτέ και κανέναν ..... δεν έχω δείρει κανέναν αν και θα έπρεπε......μάλιστα πάντα στη ζωή μου προσπαθούσα να μην φέρω τον απέναντι μου σε δύσκολη θέση.....πείτε με εγωιστή ή όπως αλλιώς θέλετε ..
... εγώ θα συνεχίσω να το δηλώνω .

Δεν ντρέπομαι για τον εαυτό μου .... και δεν θέλω κανένας αθώος να ντρέπεται .... όχι ... υπάρχουν και αθώοι......δεν θα του δώσω άλλοθι του κάθε πιτσιρικά την ώρα που τα σπάει να λέει μέσα του "αυτοί με φτιάξαν έτσι ".....δεν τον έφτιαξα εγώ ... όλοι αντιμετωπίζουμε δύσκολες καταστάσεις στην προσωπική μας ζωή ..... δεν ρημάζουμε όμως ...δεν κουβαλάμε ξύλα και πέτρες ...... ούτε σηκώνουμε τα όπλα έτσι απλά επειδή οργιστήκαμε .

Αυτό που κάνουμε είναι να να προβάλουμε και να δείχνουμε το κακό .... δεν κυβερνάει το κακό τον κόσμο ..... πρέπει να το πάρουμε χαμπάρι κάποτε.....αν τον κυβερνούσε θα κλωτσούσαμε τις έγγυες στην κοιλιά μέσα στις πλατείες .... αλλά δυστυχώς ακούγετε αυτός που φωνάζει ...σε μια πόλη 4,5 εκατομμυρίων κατοίκων ακούγονται 500 άτομα ...κι όλοι οι άλλοι γεμίζουν απελπισία και ανασφάλεια .....φοβούνται να δηλώσουν ότι διαφέρουν.

Ανόητες πεποιθήσεις που κι εμείς ακόμα οι ίδιοι μεταφέρουμε σε κάθε συζήτηση .... " όποιος έχει λεφτά πάτησε επί πτωμάτων" .... "παντού μαυρίλα και αδικία" ... ποιος το είπε ? ξέρετε πόσο χρήμα παγκοσμίως κινείται για καλούς σκοπούς ? ξέρετε ότι επιχειρήσεις που στέκουν καλά έχουν υιοθετήσει ολόκληρα χωριά στην Αφρική ? ποιος θα μας πληροφορήσει για όλα αυτά ? ξέρετε ότι κοριτσάκια 18 χρονών στη Θεσσαλονίκη αντί για καφέ πηγαίνουν στο παιδοογκολογικό στο Αχεπα και κρατάνε συντροφιά τα παιδάκια για να ξεκουραστούν οι γονείς τους ?... αυτά δεν μεγαλώνουν στο ίδιο περιβάλλον με τα άλλα ? ...ακούτε στα κανάλια τέτοιες ειδήσεις ?


Γιατί προσποιούμαστε όλοι Κατερίνα μου καλή ?..... γιατί Αλεξάνδρα μου χάσαμε τον δρόμο ? .....γιατί είμαστε όλοι υπεύθυνοι Αναστασία μου ? γιατί λουφάξαμε Anepidoti ? γιατί να ντρέπεσαι εσύ Αναστασία μου από την Κέρκυρα που βρίσκεσαι ...σκότωσες κανένα παιδάκι που το λένε Αλεξ ? βοήθησες στο να θαφτεί η αλήθεια μήπως ? δικαιολόγησες ποτέ τους δράστες ?... γιατί να ντρέπεσαι ?

Αν εσύ με τέτοια ζεστή παρουσία και προσφορά εδώ μέσα, ντρέπεσαι και δηλώνεις ένοχη, εγώ που να πάω που θέλω να σταθώ στο πλευρό σου ? .... δεν λέγαμε τότε με την mantorla ότι πρέπει να σταθούμε απέναντι ? ....να φτιάξουμε έναν άλλο πόλο ?.

Κατά την γνώμη μου αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να καθρεφτίσουμε ΕΜΕΙΣ το καλό όπου το συναντούμε .... να γίνουμε καλοί αγωγοί του......να ξαναστολίσουμε το καμένο δέντρο που λέει και ο φίλος μου ο Basnia .....να σταματήσουμε τη γκρίνια και να νιώσουμε ευγνωμοσύνη για το δώρο της ζωής .... οι μέρες μας είναι πολύ λίγες για να είμαστε κακοί και πλεονέκτες ...... να μεταδώσουμε αυτή την αίσθηση και στον διπλανό μας .... να δημιουργήσουμε μικρούς πυρήνες καλοσύνης.......να κάνουμε την καλοσύνη μόδα .... να μην φοβόμαστε να δηλώσουμε καλοί για να μην μας περάσουν για μαλάκες ...... να σταματήσουμε καμμιά φορά στον τύπο που έχει ανοιχτό το καπώ στην άκρη του δρόμου να τον βοηθήσουμε ... να περάσουμε και καμμιά γιαγιά απέναντι ..... τόσο μικρές πράξεις και τόσο μεγάλες ....και τόσο μεταδοτικές .

"Εξασκηθείται σε καθημερινές μικρές πράξεις καλοσύνης " έγραφε κάποτε ένα αυτοκόλητο που κόλλησε κάποιος στο αυτοκινητό του σε μια πολιτεία της Αμερικής ..... και κάποιος άλλος που το διάβασε μόλις έφτασε στα διόδια έδωσε δυο νομίσματα και λέει του υπαλλήλου " κράτα και του από πίσω " ... και ο πίσω πλήρωσε του από πίσω .... και για ένα διάστημα έγινε μόδα .....αόρατη επικοινωνία καλοσύνης και προσφοράς .......δεν σε γεμίζει ελπίδα η προσφορά από έναν άγνωστο ?

Νομίζω ότι μόνο αυτό μπορούμε να κάνουμε ...όλοι μαζι και ο καθένας ξεχωριστά ... καλό και το τηλεφώνημα Κατερίνα μου ...κι αυτό σκορπίζει ελπίδα αλλά είναι λίγο απρόσωπο ..... κάποτε μια μεγάλη δημοσιογράφος που είχε πάει στον Ινδία για να πάρει συνέντευξη στην μητέρα Τερέζα την ρώτησε αν θα την ενδιέφερε κάποιο αφιέρωμα στο κανάλι .... για να γίνει πιο γνωστό το έργο της ....η Τερέζα απάντησε πως δεν θέλει τέτοιο αφιέρωμα αλλά αν θέλει η δημισιογράφος θα μπορούσε να σηκωθεί η ίδια την άλλη μέρα το πρωί..να βρει κάποιον βασανισμένο και να τον πείσει ότι δεν είναι μόνος...
.πιο πρακτικό και πιο άμεσο .

Τελείωσα με την φλυαρία μου ...σας κούρασα το ξέρω ....δηλώνω ότι δεν είμαι άγιος ούτε κανένα τέλειο πλάσμα που κατέβηκε από τον ουρανό .... αλλά εξακολουθώ να πιστεύω ότι είμαι αθώος ...ελπίζω να μου το συγχωρέσετε .

Ένα υπέροχο βράδυ σε όλους να ευχηθώ !!!

27 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

πλάσμα που κατέβηκε από τον ουρανό δεν ξέρω αν είσαι. μα χαμογελώ που περπατάς ανάμεσά μας. τα φωτάκια να είναι άσπρα. αυτό το cold ice. δίνουν απίστευτο φως στο σκοτάδι. καλό βράδυ!

gregory είπε...

ναι ναι ναι ναι.......
με τετια μυνηματα που μας δεινουν καθε μερα ειναι λογικο να μας κανουν απαθης σαν ανθρωποι....
κοιταμε μονο το ατομο μας η εστω μονο το σπιτη μας ..τιποτα παρα περα...ολο οι αλλοι εμεις πουθενα...η προσφορα στην κοινωνια την εχουμε ξεχαση...δεν ψαχνουμε τα βρουμε τα αιτια αλλα σχολουμαστε με τα συμτοματα....
καλο πρωι....

ολα θα πανε καλα... είπε...

καλημέρα φίλε,δε σε ξέρω,να είσαι καλά.

Dee Dee είπε...

Ηλια μου


αρχικα σου χαριζω το μεγαλυτερο χαμογελο μου :):):):):):) για καλημερα :):)

Την επομενη φορα θα προσεξω πολυ καλα να μην παρασυρθω στις εκλογες, να ειναι δικαιη η ψηφος μου και να με αντιπροσωπευει! Ως τοτε δε θα με καταδικασω σε θανατο. Θα κανω ο,τι μπορω.

Στο δευτερο ετος των σπουδων μου καποιος μου ειχε πει ποσο ομορφη αισθηση ειναι να γινεσαι καλυτερος καθε μερα. Προσπαθουσα με λαθος τροπο στην αρχη να το καταφερω. Μετα αρχισα απο το παρελθον μου.

Πηρα μια σβηστρα κι εσβησα ολο το θυμο και την κακια που μπορει να ενιωθα για καποια ατομα αδικα .....και ηταν πολλα οταν καθησα και το ανελυσα :)

Μετα πηρα διπλωμα και ευχαριστιεμαι πολυ να δινω προτεραιοτητα στους πεζους!!

Μετα καποιος φιλος μου θυμισε οτι πρεπει να προσεχω λιγο παραπανω καθημερινα και πηγαινω με πανινες σακουλες στο σουπερ μερκετ εδω και 1-2 μηνες.

Μετα μου ηρθε εμπνευση και φτιαχνω κολιεδακια να πουλησουμε στο παζαρι για τα αδεσποτα ζωα τα Χριστουγεννα. (και με μια αναρτηση εχω μαζεψει 1 κουτα πραγματα απο φιλους blogger για το παζαρι αυτο!!!)

Μετα χαρηκα πολυ που μπορω να βοηθησω καποια κακοποιημενα παιδια στην πολη μου και που υπαρχει ενα ξε-blog-αρισμα απο πισω μου να με στηριξει για να βρουμε μικρες λυσεις για ολο το χρονο και οχι εποχιακα σαν τα μαγαζια με τα χριστουγεννιατικα.

Μετα ολο και καποια αλλη ιδεα θα μου ερθει και καθε μερα θα αυξανονται τα ομορφα που μπορω να κανω.

Και δε με πειραζει να τα λεω .... δεν ειμαι καθολου σεμνη και ταπεινη .... μονο η κυβερνηση ειναι ;) Μπορουμε να κανουμε ομορφα ..... αλλα μπορω να ψηφισω και καλυτερα κι αυτο το τελευταιο θα το προσεξω :)

Το τηλεφωνημα ειναι απροσωπο, εχεις δικιο, αλλα παραμενει μια μεγαλη οικονομικη βοηθεια για τα παιδια !! Και ειναι κατι πρακτικο .... κι ας ειναι απροσωπο. Δεν υπαρχει παντα ο χρονος να μοιρασεις ζεστασια..... μπορεις να δωσεις ομως μια κουβερτα στα χερια εκεινου που εχει χρονο να παει να σκεπασει ενα παιδι. Μη μου απογοητευεσαι και μην προσπαθεις να εισαι τελειος .... καλα δεν περναμε και ως θνητοι; ;)

Σου ευχομαι μια υπεροχη μερα Ηλια μου !

Dee Dee είπε...

Πω πω εκθεση εγραψα παλι!!

Φανταζεσαι να σου εγραφα 6 τετοια συνεχομενα σχολια;;; :):):)

xxxxxx

Αλεξάνδρα είπε...

Καλημέρα

Υπέροχο το τραγούδι.

Χάσαμε όταν τοποθετήσαμε τη ζωή στη ζυγαριά απέναντι στα λεφτά. Κι εκεί που οι άνθρωποι δούλευαν για να βγάλουν χρήματα και να εξυπηρετήσουν την ζωή, τώρα η ζωή εξυπηρετεί την δουλειά.

Χάσαμε όταν βάλαμε την παιδεία στην ζυγαριά απέναντι στην επαγγελματική εξασφάλιση και βγάζουμε νέους που δεν ακολουθούν αυτό που αγαπούν αλλά αυτό που θα τους φέρει εύκολα και γρήγορα χρήματα ή αυτό που τους ορίζουν τα "μόριά τους". Και για γνώση ούτε λόγος.

Χαθήκαμε όταν οι μητέρες σταμάτησαν να αγκαλιάζουν και να θηλάζουν τα μωρά τους για να μην χαλάσει το στήθος τους ή για να μην χάσουν τον χρόνο τους.

Χαθήκαμε όταν κλείσαμε στο νέο μουσείο Ακροπόλεως με την αμφίβολη αισθητική ό,τι μέχρι χθες έλαμπε στον ήλιο. Οταν κάναμε χωματερή το αρχαίο νεκροταφείο των Σαλαμινομάχων...

Πολλά τα χαθήκαμε, άλλα με προσωπική ευθύνη άλλα από το ρεύμα που παρασύρει.

Η ΑΓΑΠΗ ΑΝΑΖΗΤΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΚΙ Η ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ

Πάντα θα υπάρχουν αθώοι και ένοχοι. Και πάντα θα υπάρχουν θύματα.

ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΕΦΑΝΤΕΣ ΜΑΛΩΝΟΥΝ, ΤΟ ΧΟΡΤΑΡΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΠΟΦΕΡΕΙ

Χαίρομαι που είσαι αθώος και μπορείς να διατηρείς την φλόγα της ελπίδας αναμένη.

Εγω όμως νιώθω συνένοχη αφού αποδέχομαι ότι είναι ενάντια στα πιστεύω μου. Γιατί το παιδί μου το πηγαίνω σε ένα σχολείο που ανάθεμα κι αν καν πλησιάζει αυτό που έχω στο μυαλό και την καρδιά μου.

Νιώθω συνένοχη γιατί έβαλα "μέσον" να το βγάλω από το νοσοκομείο που το κρατούσαν για να παίρνουν τα νοσήλεια.

Λυπάμαι αλλά νιώθω τόσο αδύναμη να τα βάλω με ότι με εξουσιάζει και αντιπαθώ...

jacki είπε...

Μου αρέσει αυτή η ανάρτηση γιατί μύρισε λίγο Χριστούγεννα. Σε ευχαριστώ πολύ. Θα έρθω κι εγώ να ανάψουμε μαζί ξανά το δεντράκι. Γιατί κι εγώ κλαίω (παρότι είμαι μεγάλη πια) στη θέα του καμένου δέντρου.. σα να μου σκότωσαν το όνειρο.

eva είπε...

"Να καθρεπτίζουμε το καλό όπου το συναντούμε." Αυτό δεν είναι και το μήνυμα των ημερών; Μαύρισε ο ουρανός από τους καπνούς, μαύρισε και η καρδιά μας από όσα βλέπουμε να συμβαίνουν στις πόλεις μας,κάηκαν η πρωτεύουσα και η συμπρωτεύουσα της χώρας, όμως το πνεύμα δεν πρόκειται να καεί ποτέ, τον κόσμο να φέρουν ανάποδα. Και ξέρεις γιατί; Γιατί το πνεύμα το κουβαλάει ο καθένας μέσα του. Και είναι αυτόφωτο.
Δεν καταλογίζω το δίκιο ή το άδικο σε κανέναν. Ο καθένας ξέρει τι είναι και είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του. Και κάποια στιγμή θα λογοδοτήσει. Αν όχι στη δικαιοσύνη, στα παιδιά του και στον ίδιο του τον εαυτό.
Η ανάρτησή σου δείχνει πως υπάρχει και η άλλη πλευρά. Είναι η πλευρά που δεν φέρνει τηλεθέαση, γι' αυτό και παραμένει αφανής. Όμως υπάρχει. Κι όσο υπάρχει, υπάρχει και ελπίδα για ένα καλύτερο αύριο.

Καλή σου μέρα, Ηλία.

Talisker είπε...

Eγω Ηλια μου
σε λιγα σχετικα ποστ εχω σχολιασει

ξερεις γιατι?
γιατι σκεφτομαι
πως η υστερια ειναι ενα βημα μολις απο την αγανακτηση
και το μετρο ειναι δυσδιακριτο

και σκεφτομαι


πως ειμαι πολυ αδυναμη
γιατι δεν εχω επιλογες

και πως την ωρα που θα πρεπει να ξαναψηφισω

εγω ενα παιδι της γαλαζιας γενιας
θα θελω πολυ να θυμηθω
μα παρα πολυ

ολα αυτα
που τοτε θα εχουνε ξεχαστει

και θα μου προσφερουν και παλι στο πιατο

καποιες υποσχεσεις


σκεφτομαι

πως απλα

πολυ απλα

θελω να φυγω
και να μεγαλωσω τα παιδια μου καπου αλλου



κι υστερα σκεφτομαι πως ουτε αυτο δεν μπορω να κανω


και ετσι

θελω να παψω και να σκεφτομαι

γιατι οπως σου ειπα

η υστερια
ειναι πολυ κοντα στην αγανακτηση
κι οταν περναμε τη διαχωριστικη γραμμη
χανουμε και το δικιο μας
και γινομαστε γραφικοι


αυτο φοβαμαι


να μη γινω γραφικη

γιατι ετσι κι αλλιως
ανισχυρη ειμαι...

mrs Smith είπε...

μετά την παραλυσία των τελευταίων ημερών, μπήκα στα γρήγορα να δω τι γράφεις.
Θα ξανάρθω, αλλά να πω αυτό.
Χαίρομαι πολύ που σε "γνωρίζω"!!!!!
Το χαμόγελο που άνθισε στα χείλη μου διαβάζοντας τις λέξεις σου , στο επιστρέφω 100πλάσιο.
Δικό σου είναι εξ' άλλου...

Να είσαι πάντα καλά !!!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

krye μου σε συγχωρω!
πιστευω πως εισαι αθωος οπως πολλοι εκει εξω κι εδω μεσα...
μικρες καθημερινες πραξεις καλοσυνης και αγαπης θα μας σωσουν...
και οχι μονο θα κανουμε τον αλλον να αισθανθει καλυτερα μα θα νιωσουμε κι εμεις οι ιδιοι πολυ ομορφα!
πολυ πολυ ομορφη η αναρτηση σου!
αγαπη,αγαπη,αγαπη...
δεν ειναι δυσκολο βρε παιδια!

νεραιδενια φιλι αγαπης απο μενα!!!

faraona είπε...

Ηλια καλημερα!
Εχεις δικιο σε ολα.
Η λυπη ομως της μανας που εχασε το παιδι της τοσο αδικα ,εμενα προσωπικα με γονατίζει.Δεν μπορω να κανω ουτε μια αισιοδοξη σκεψη εδω και μερες.
Προσπαθω ομως...

την καλημερα μου

anepidoti είπε...

καλημέρα ηλία,
θα με συγχωρήσεις, αλλά δεν είμαι σύμφωνη με την περιρρέουσα λογική του εξαιρετικού κειμένου σου...
πιστεύω πως οι ευθύνες μας δεν αρχίζουν και τελειώνουν με το πόσοι νομοταγείς πολίτες είμαστε,
εμπεριέχουν και πολύ πιο ουσιαστικές παραμέτρους, και ο καθένας μας οφείλει να βάζει το λιθαράκι του.
νιώθω, ηλία μου, τεράστια ευθύνη και την ίδια ευθύνη πρέπει να νιώθουμε όλοι μας και για τον τρόπο που ψηφίζουμε και για το παράδειγμα συμπεριφοράς της κοινωνίας προς του εφήβους,
στα σπίτια μας θα τα βρούμε.
δεν είναι λύση, ούτε να σιωπούμε, ούτε και να ορυόμαστε, υπάρχει και ο δρόμος του διαλόγου, ευκαιρία είναι...μας ξύπνησαν τα δεκαπεντάχρονα και είμαστε πάλι έτοιμοι για ύπνο...
σίγουρα η δική μου/μας ευθύνη είναι μικρότερη του Καραμανλή και του συν αυτώ, που κοιμούνται τον ύπνο του αδίκου, όμως ότι δύναμη μας δίνει αυτό το καθεστώς, ας την μεταχειριστούμε..
πιστεύω πολύ στο δικαίωμα της ψήφου, όσο κι αν πολλές φορές αισθάνθηκα ν' απαξιώνεται μέσα μου, ας το εξασκούμε σοβαρά, οι ψωμιάδηδες δεν βγαίνουν μόνοι τους...
τα κλάματα και οι οδυρμοί κατόπιν εορτής οφείλουμε να διαρκούν λίγο, το ίδιο και οι σιωπές,
και τις περισσότερες φορές, ενοχικές είναι...
αυτό διαπίστωσα αυτές τις μέρες...
μεγάλη συζήτηση
συγνώμη για το σεντόνι
αλλά , όχι λόγω γκλαμουρογιορτών να κουκουλώνουμε συναισθήματα και απόψεις.
και πάλι την καλημέρα μου!

anima είπε...

Σήμερα Παρασκευή 12/12 ανάβουμε ένα κεράκι στο μπαλκόνι μας στις 21:00 για τον ♥Αλέξη♥ . Αν δεν έχετε μπαλκόνι κάνει και ένα παράθυρο. Προωθήστε το.

kryos είπε...

@ Basnia.

Χαμογελώ που χαμογελάς φίλε μου και σ ευχαριστώ για την ιδέα του στολισμού του δέντρου .... θα βοηθήσω όσο μπορώ με χαρά ...για τα λαμπάκια θα σε ακολουθήσω .... κάτι ξέρεις για να προτείνεις το cold ice ..... το "απίστευτο φως" είναι ότι πρέπει νομίζω για την περίπτωση μας.

Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ θα σου ευχηθώ !!!
Χαίρομαι που περνάς.

kryos είπε...

@ gregory

Έχεις δίκιο Γρηγόρη μου ....δεν είναι κακία..... είναι αδιαφορία που με τον καιρό γίνεται συνήθεια ...η ανασφάλεια πολλές φορές σε κάνει να θέλεις να κλειστείς στο καβούκι σου ....αλλά πιστεύω ότι ποτέ δεν είναι αργά για να ξυπνήσουμε ... γίνονται πράγματα που δυστυχώς δεν βλέπουμε....ας κάνουμε κι εμείς τα δικά μας καλά πράγματα....όσο μπορούμε.

Ένα υπέροχο βράδυ σου εύχομαι !!! χαίρομαι που περνάς.

kryos είπε...

@ όλα θα πάνε καλά

Καλό βράδυ φίλη μου ..καλώς ήρθες από το φτωχικό μου.
Το "όλα θα πάνε καλά" είναι "όλα τα λεφτά" ...υπέροχο για nickname ..και μόνο που εμφανίζεσαι κάπου σκορπάς ελπίδα.....να είσαι καλά κι εσύ.

kryos είπε...

@ dee dee

Αυτό λέω κι εγώ βρε Κατερίνα μου ....

Κανείς μας δεν είναι τέλειος ...αλλά μερικοί έχουν τα κότσια να κοιτάζουν και μέσα τους και να κάνουν και αυτοκριτική ....κι αυτό είναι και το πρώτο βήμα πιστεύω για να γίνεσαι κάθε μέρα και καλύτερος.

Δεν θέλω άτομα με τη δική σου ευαισθησία να δηλώνουν "ενοχοι"....έτσι το βλέπω εγώ .

"Και δε με πειραζει να τα λεω .... δεν ειμαι καθολου σεμνη και ταπεινη"

:))) .... να τα λες κορίτσι μου ....γιατί έτσι γίνεσαι παράδειγμα προς μίμηση ...γιατί έτσι παρακινείς σε δράση.

Είπα στην ανάρτηση ότι φυσικά και δεν είμαι άγιος ...και δεν θέλω ν αγιάσω :)....μ αρέσει η ανθρώπινη φύση μου ... αλλά μιλάω για τ αυτονόητα .... δεν λέγαμε παλιά ότι η ελευθερία σου σταματάει εκεί που αρχίζει του άλλου ? ... ούτε αυτό δεν μπορούμε να απαιτήσουμε ? γιατί να δηλώνουμε ίδιοι μ αυτούς που περνάνε τα όρια ?

Για το τηλεφώνημε είχες δίκιο..μαζεύτηκαν αρκετά χρήματα τελικά...ο κόσμος θέλει να βοηθήσει.

Καλό βράδυ κούκλα μου !!!
... μ αρέσει να μου γράφεις εκθέσεις :)

kryos είπε...

@ Αλεξάνδρα μου

"Όταν ο θεός σου δίνει λεμόνια φτιάχνεις λεμονάδα "

Δεν μπορώ κι εγώ να ΜΗΝ στείλω το παιδί μου σ ένα σχολείο που ΔΕΝ μου αρέσει .... κι εγώ έχω στο μυαλό μου εκείνο το σχολείο συναισθηματικής νοημοσύνης που λειτουργεί σε άλλες χώρες.....αλλά γιατί συνένοχος ? τι άλλο θα μπορούσα να κάνω δηλαδή από το να διατυμπανίζω όπου σταθώ κι όπου βρεθώ την αντίθεση μου ? μια ψήφο έχουμε σε πολιτικό επίπεδο.

Δηλώνω αθώος όχι γιατί δεν θεωρώ τον εαυτό μου έστω και λίγο υπεύθυνο για την κατάσταση που βλέπω γύρω μου ....δηλώνω αθώος για συγκεκριμένες πράξεις που δείχνουν ασέβεια προς τη ζωή και την ελευθερία ...κι είμαι σίγουρος πως όταν πεθάνω και με θάψουν , το σώμα μου θα λιώσει στον προβλεπόμενο χρόνο .

Δεν θέλω να δηλώνεις κι εσύ συνένοχη ... δεν είσαι γι αυτά που συμβαίνουν ... αν λάμβανε μέρος το παιδί σου η το παιδί μου τότε ίσως να είμασταν συνένοχοι .... γιατί αυτό θα σήμαινε ότι δεν μπορέσαμε να του μεταδώσουμε αρχές .... σεβασμό για τη ζωή και γι αυτό που μας περιβάλει.

"Λυπάμαι αλλά νιώθω τόσο αδύναμη να τα βάλω με ότι με εξουσιάζει και αντιπαθώ..."

Εγώ πάλι γιατί δεν σε αισθάνομαι και τόσο αδύναμη ? :))

Καλό βράδυ κούκλα μου !!!

Φιλιά !!

kryos είπε...

@ jacki μου

Να έρθεις κι εσύ στο στόλισμα καλή μου ...τα λαμπάκια θα είναι cold ice ... o basnia λέει ότι έχουν απίστευτο φως....το όνειρο μας ποτέ δεν πεθαίνει ....να μην το ξεχνάμε αυτό .

Ένα υπέροχο βράδυ σου εύχομαι κούκλα μου!!!

Φιλιά !!! εγώ σ ευχαριστώ

kryos είπε...

@ evaggelia-p

Εγώ συνηθίζω πάντα να λέω καλή μου φίλη ότι το παιχνίδι είναι ατομικό ... και έχεις δίκιο..για όλους μας έρχεται η στιγμή των απολογισμών ..είναι στιγμές που δεν μπορούμε να κρυφτούμε από τον εαυτό μας τον οποίο μπορεί να κοροϊδεύαμε για χρόνια.

Σε κάποιο άλλο επίπεδο το κακό είναι αναγκαίο....γιατί δίνει υπόσταση στο καλό το οποίο κάποια στιγμή πρέπει να επιλεχθεί συνειδητά .... πως θα γινόταν αλλιώς ? κι όσα σταυροδρόμια και να διασχίσει κάποιος στο τέλος πάντα θα βρίσκει τον δρόμο του.... πιστεύω κι εγώ ότι στον πυρήνα του υπάρχει κάτι καθαρό κι αυτόφωτο όπως λές...ο καλύτερος σύμμαχος στο εσωτερικό ταξίδι.

Ελπίδα θα υπάρχει όσο δεν αφήνουμε την απελπισία να φωλιάσει μέσα μας ...πάντα θα υπάρχει παράθυρο για να μπει καθαρός αέρας όσο και μαύρα να φαίνονται ορισμένες στιγμές όλα γύρω μας .... σε κείνες τις στιγμές θα πρέπει να αισθανθούμε ότι δεν είμαστε μόνοι μας....κι όταν καθρεφτίζουμε το καλό δημιουργούμε πολλές εστίες ελπίδας για τον διπλανό μας που θα μας επιστραφούν ....δημιουργούμε χαμόγελο...κι εκεί έχουμε ευθύνη νομίζω......να γινόμαστε όλοι ανοιχτά παράθυρα σε όποιον νιώσει εγκλωβισμένος.

Καλό βράδυ Ευαγγελία μου !!!
Χάρηκα που πέρασες

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Talisker

Όλα αυτά που σκέφτεσαι καλή μου είναι δικαιολογημένοι φόβοι αλλά δεν προσωπικά δεν νομίζω ότι απειλείσαι με κρίσεις υστερίας.

Αυτή η αγανάκτηση είναι σύμπτωμα κάθε σκεπτόμενου και ευαίσθητου ανθρώπου που νιώθει ανίσχυρος ....γι αυτόν και τα παιδιά του.... ομάδα υψηλόυ κινδύνου οι σκεπτόμενοι για κάθε είδους κατάθλιψη και στεναχώρια .....όμηροι ενός μυαλού που μπορεί να κρίνει και να διακρίνει την βλακεία και μιας ευαισθησίας που καλούνται να θάψουν στην σημερινή κοινωνίας για να επιβιώσουν....ειδικά στην ελληνική.....κι όλα τα παχύδερμα γύρω να χασκογελάνε ευτυχισμένα ....το "ευτυχισμένα" σε εισαγωγικά.

Να σου πω όμως κάτι ? δεν θα ήθελα να ζήσω ούτε μια μέρα στο σώμα τους ...ούτε μια μέρα να κουβαλάω ένα μυαλό γεμάτο πλεονεξία που αρκείται στην επιφάνεια ...κι ας γελάνε περισσότερο ...ξέρω ότι είναι παροδικό .....όταν έρθει η στιγμή να αντιμετωπίσουν τον ευατό τους ( αν έρθει σ αυτή τη ζωή ) τότε θα καταρρεύσουν...γιατί ποτέ δεν έσκυψαν μέσα τους.

Αλλά αυτό ας ενδιαφέρει αυτούς .... το παιχνίδι είπαμε ότι είναι ατομικό.....εμένα αρχίζει και δεν με πειράζει να γίνομαι γραφικός μ αυτά που βλέπω γύρω μου ... κι αν βρω και μερικούς ακόμη γραφικούς για να πορευτούμε μαζί ακόμη καλύτερα .... ήδη η ανάρτηση που έγραψα φτάνει στα όρια της γραφικότητας για ορισμένους....πιστεύω όμως ότι υπάρχουν πολλοί που σκέφτονται σαν κι εμένα κι εσένα ....που δεν μπορούν να ακουστούν ....μάλιστα πιστεύω ότι είμαστε πλειοψηφία....αλλά σιωπηλή πλειψηφία .... κι ακούγονται οι φωνακλάδες.....να ακουστούμε κι εμείς .... κι ας είναι μόνο για τη γειτονιά μας...... αν μιλήσουν όλοι όσοι πρέπει , στο τέλος ο τίτλος "γραφικός" θα περάσει εκεί που δικαιωματικά ανήκει.

Αυτή εδώ η γειτονιά εμένα μου προσφέρει ελπίδα ...

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ mrs Smith

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κυρία μου ..κι εγώ χάρηκα που σε γνώρισα ... Το 100πλάσιο χαμόγελο που έλαβα αν το πολαπλασιάσω κι εγώ επί 100 πόσο γίνεται ? :)

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου εύχομαι !!!

kryos είπε...

@ Ναϊδα

"μικρες καθημερινες πραξεις καλοσυνης και αγαπης θα μας σωσουν...
και οχι μονο θα κανουμε τον αλλον να αισθανθει καλυτερα μα θα νιωσουμε κι εμεις οι ιδιοι πολυ ομορφα!"

Συμφωνώ 100% νεράιδα μου .... νιώθουμε κι εμείς πολύ όμορφα όταν προσφέρουμε ... καμμιά φορά πιο πολύ από αυτόν που δέχεται το δώρο μας ...υλικό ή συναισθηματικό .

"αγαπη,αγαπη,αγαπη..." κάτι θα ξέρεις εσύ ...κάτι νεραϊδένιο που μας έφερες από τον τόπο καταγωγής σου . :)

Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ κούκλα μου !!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ faraona

Αναστασία μου δεν μπορώ να φανταστώ μεγαλύτερο κακό από το να χάνεις το παιδί σου .... πρώτα πρέπει να φεύγουν οι γονείς από αυτό τον κόσμο .
Η αισιοδοξία θα έρθει πάλι με τις μέρες ... είναι θέμα ψυχοσύνθεσης .... κι εσύ είσαι αισιόδοξο πρόσωπο και χαίρομαι γι αυτό....προχωράμε .

Να έχεις ένα υπέροχο βραδάκι σου εύχομαι ...ξέρω ότι όλα τα βράδια εκεί είναι όμορφα.

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ anepidoti

"οι ευθύνες μας δεν αρχίζουν και τελειώνουν με το πόσοι νομοταγείς πολίτες είμαστε"

συμφωνώ απόλυτα ...

Όταν έγραψα " Δηλώνω αθώος " πιο πολύ αναφερόμουν στα γεγονότα παρά στην κατάσταση που βλέπω να επικρατεί γύρω μου ... δεν είναι το ίδιο ... δεν μπορεί μια κατάσταση που ξέρω ότι δεν είναι καλή γιατί την αντιμετωπίζω κι εγώ στην καθημερινότητα μου να αποτελεί άλλοθι για καταστροφές και δολοφονίες ... αλλιώς όλοι θα είμασταν στα χαρακώματα...εμείς γιατί δεν τα σπάμε ?

Από την άλλη δεν έχω πρόβλημα να δηλώσω συνυπευθυνότητα για ότι στραβό αλλά την ώρα που το κάνω δεν τα πατάω εύκολα τα πλήκτρα....γιατί ποτέ δεν θα ψήφιζα εγώ τους ψωμιάδηδες και την κουμπαροπαρέα του .... κι εκεί πρέπει κάποια στιγμή να διαχωρήσω την θέση μου και να πω σε όλους τους οπαδούς των κυρίων αυτών ότι δεν συμφωνώ μαζί τους.....δεν είμαι άγιος και πολλές φορές παιζω το παιχνίδι τους γιατί δεν μου δίνεται άλλη δυνατότητα...αλλά δεν έχουμε ρε γαμώτο την ίδια υπευθυνότητα ...πως να το κάνουμε δηλ?......δεν μπορεί την ώρα που κλέβει ο άλλος να δηλώνει ότι όλοι είμαστε το ίδιο....κι εγώ εκτός που τους λούζομαι καθημερινά να δηλώνω και υπαίτιος....και υπέυθυνος.

Δεν μου αρέσει επίσης να με οδηγάνε 15χρονα...όχι δεν μας ξύπνησαν αυτά .... η επανάσταση της εφηβείας δεν έχει αντικείμενο......είναι επανάσταση για την επανάσταση.....ο έφηβος το ίδιο εύκολα θα επαναστατήσει στον άγιο... το ίδιο και στον δολοφόνο ...... είναι μια ηλικία που η συντριπτική πλειοψηφία "παίζει".....ακολουθεί μόδες.....χειραγωγήται εύκολα από τον καθένα που μπορεί να συντονιστεί μαζί τους.....δεν διαβάζει τίποτε εξωσχολικό .....δεν έχει αναπτύξει τα απαραίτητα φίλτρα.....αντανακλάει το σπίτι που μεγαλώνει.....είναι επικίνδυνο να δίνουμε σ αυτά τα παιδιά εξουσία μεγαλύτερη από αυτό που τους αρμόζει....είναι παιδιά και θέλουν καθοδήγηση....όχι να οδηγάνε αυτά .....κι εκεί ακόμα ακούγονται οι φωνακλάδες.....συνήθως γιοί φωνακλάδων....η σιωπηλή πλειοψηφία δεν έχει λόγο.

Δέχομαι σαν δάσκαλό μου όμως ένα πεντάχρονο που ακόμα δεν μπορέσαμε να διαβρώσουμε την επαφή του με τον πυρήνα του...με την ψυχή του.

Ο Γιούνγκ είπε κάποτε πως όταν αυτοί που κάνουν το εσωτερικό τους ταξίδι πολλαπλασιαστούν τότε έχουμε ελπίδα σαν ανθρωπότητα...χρειαζόμαστε ανθρώπους στις γειτονιές που να έχουν σκύψει μέσα τους .... να γίνουν πολλοί .... να κάνουν τη διαφορά στην καθημερινότητα .... να γίνουν παραδείγμα προς μίμηση....αυτό για μένα είναι η λύση.....εκεί εναποθέτω τις δικές μου ελπίδες.

Μου αρέσουν τα σεντόνια γιατί προαγούν την επικοινωνία ... αλλίως θα καταντήσουμε στο τέλος μόνο να χαιρετιόμαστε.:)

Ένα υπέροχο βράδυ θα σου ευχηθώ καλή μου...χαίρομαι να τα λέμε..

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ anima

Θα το κάνουμε καλή μου !!!

Καλό βράδυ !!!