Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2009

Μωβ δάκρυα




Στων απόκρημνων βράχων τη ράχη

θα βαδίσω μονάχος και σιωπηλός ,

αναμένοντας ρινίσματα τόλμης .




Ξέρεις....


Θα ήθελα να μπορούσα

να βουτήξω γυμνός ,

στην απειλή της πηχτής,

στεγνής σου θάλασσας.






Σήμερα .....


Εφτά σφραγισμένα στρείδια θα ζητήσω

καλεσμένος στο δείπνο της φιληδονίας σου ,

προσδοκώντας εκείνο το πολύχρωμο μαργαριτάρι

που θα δώσει νόημα ....

(στις ανομολόγητες φαντασιώσεις
ενός από τα παρελθόντα μου )





Πρίν.....


Φωλιές χελιδονιών θα διαρρήξω,

για να βρω της ζεστασιάς τη συνταγή ,

που με δάκρυα στα μάτια απαιτούσες.




Θα κραδαίνω δανεικό σπαθί τρομερό κι αόρατο

διατυμπανίζοντας την ανδρεία μου ,

μ' από μέσα μου θα προσεύχομαι

για κείνη τη γαλήνη

που από πάντα εμπιστευόμουν.




Βλέπεις ....


Τρόχισα κάποτε τα γαμψά μου νύχια

πάνω σε χάρτινα βιβλία ....

(παίζοντας ρόλους που τώρα πια
δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου
ότι διάλεξα )


Το αντάλλαγμα ?



Μια μικρή υποψία κρυμμένης ελπίδας ,

για σοφία , πίστη και αγάπη .

(τρεις ανθρώπινες λέξεις για το ίδιο ζητούμενο)










Θα ήθελα να μπορούσα ...



Να κάψω στο μικρό κερί μου

εκείνον τον ετερόφωτο ήλιο σου ,

που σε τυφλώνει με ψεύτικες πολυδιάστατες απεικονίσεις

της μονοδιάστατης λογικής σου .




Θα ήθελα να μπορούσα ...


Να κόψω τα νήματα

της ζωντανής σου μαριονέτας ,

μήπως και πέσει η αυλαία

στη δίχως τέλος τελετή σου .





Στο τέλος ...





Μωβ δάκρυα θα κυλήσουν ...



για μερικές ψυχές που δεν επέστρεψαν,

από το μακρύ ταξίδι της ευκαιρίας

στον παραλογισμό...





.....και για μερικές ζωές.....



που αόριστα αναβλήθηκαν

τυλιγμένες σε λαδό-κοπιες

άγνωστων δραματουργών.




79 σχόλια:

ολα θα πανε καλα... είπε...

μου άρεσε.Για όποια κι αν το έγραψες,άξιζε!
Να σαι καλά.Καλημέρα.

Tina είπε...

Πάρα πολύ γλυκό κι όμορφο!

Τα μωβ δακρυά σου χρωμάτισαν την άχρωμη ψυχή μου. Μαγεύτηκα απ' τις μονοδιάστατες λέξεις σου που γεννούν πολυδιάστατα νοήματα και συναισθήματα. Όταν βρεις τη συνταγή της ζεστασιάς, σε παρακαλώ, δώσε τη και σε μένα για να φτιάξω στη μαρμίτα της απόγνωσης το ομοιογενές μείγμα της ελπίδας για σοφία, πίστη κι αγάπη, μήπως και με μεταφέρουν στο ζητούμενο που φυλακίζουν. Ίσως έτσι πολλαπλασιάσω τα ανύπαρκτα ρινίσματα τόλμης χρησιμοποιώντας ως μηχανή αναπαραγωγής της το εξάρτημα της αλήθειας. Κι η αλήθεια θα τελειοποιήσει την ατελή ψυχή μου.


Ουπς! από αλλού ξεκίνησα κι αλλού έφτασα!! Είδες τι μου κάνεις με τις τόσο ωραίες αναρτήσεις σου; Με κάνεις και παραμιλάω!
Καλή σου μέρα ζεστέ μου Krye!!!

Κωνσταντίνος Κόλιος είπε...

Toν δημιουργό μέσα σου δεν τον είχα ξαναδιαβάσει στις σπάνιες αναρτήσεις σου.
Και,ομολογώ πως μου άρεσε,
Δε λέω πως είναι ευκολονόητο,
αλλά αν έχει κανείς ώτα ακουώντος μπορεί να ακούσει τι λες .

Γράφε να σε διαβάζουμε,άγρια ,κομψά η ποταμίσια.
Με ξίφη ,τριαντάφυλλα η εξερευνητή διάθεση που κόβει με το σπαθί του την πυκνή ζούγκλα.
Όπως και να το πει κανείς ενα είναι:
ψυχή -έκφραση-προσπάθεια-πλευρές.

Καλό σαββατοκύριακο

Talisker είπε...

Hlia ..οσο καιρο σε διαβαζω δεν θυμαμαι να εχω διαβασει κατι αναλογο

πεισματωμενο και δυνατο..
η μουσικη
η φωτο
ολα υπεροχα

αν και μετριαζουν,
αποσπουν τη σκεψη ..
και τη συγκεντρωση
ειδικα οι εικονες...

-η εντυπωση παραμενει η ιδια

εχεις γραψει κατι πολυ πολυ δυνατο!

fish eye είπε...

Ξέρεις....


Θα ήθελα να μπορούσα

να βουτήξω γυμνός ,

στην απειλή της πηχτής,

στεγνής σου θάλασσας



ξερεις
για ολα υπαρχει ακομη καιρος
πιστεψε με..

πολυ ομορφο το συναισθημα που μου αφησε το κειμενο σου..
αληθεια, ποσα ακομη προσωπα εχεις να μας αποκαλυψεις;

:)

eva είπε...

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να προσμένεις άλλο για τόλμης ρινίσματα, ούτε για κείνο το πολύχρωμο μαργαριτάρι που θα δώσει νόημα στα πάντα, γιατί τα έχεις ήδη και πιστεύω ότι το ξέρεις. Αυτή η γνώση κρύβεται μέσα μας, αλλά θέλει να την προκαλούμε που και που, για να επιβεβαιώνεται.
Το ποίημα σου φώτισε αλήθειες, όπως το πρόβλεψα. Ό,τι είναι αληθινό και βγαίνει απ' την ψυχή, δεν χρειάζεται ετερόφωτους ήλιους για να φωτιστεί. Λάμπει από μόνο του.
Έλαμψες, φίλε μου. Μπράβο σου :)

Unknown είπε...

όμορφο το συναίσθημα που αποπνέουν οι στίχοι σου. είναι βγαλμένοι από βαθιά γι' αυτό και έντονοι και τόσο εκφραστικοί...

όμορφη κι αυτή η πτυχή σου...

:)

φιλιά βρόχινα...

Appelsinpigen είπε...

υπεροχο και πολυ δυνατο...

οι λεξεις σου ακολουθουν η μια την αλλη με το καταλληλο τροπο, ωστε να δημιουργουνται τοσο εντονα συναισθηματα...

με τετοια γραφη, δε νομιζω οτι η αναρτηση σου χρειαζεται εικονογραφηση...

ευχαριστω :)

κοκκινη κισσα είπε...

γραφή με ευαισθησία,καθαρότητα,
διάθεση νέου αυτοπροσδιορισμού,
ανάγκη για αλήθεια και τρυφερότητα..
βαθιά προσωπική περιπλάνηση

καλή βδομάδα!!

b|a|s|n\i/a είπε...

αντιμετωπίζοντας το ξύπνημα. γαλήνια. ξέροντας ότι συνεχίζεις να ονειρεύεσαι. την μικρή εκείνη υποψία.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

"για μερικες ψυχες που δεν επεστρεψαν,
απο το μακρυ ταξιδι της ευκαιριας στον παραλογισμο..."

αργεις krye μου αγαπημενε μα οταν επιστρεφεις χτυπας...φλεβα...κεντρο!

νεραιδενια φιλακια απο μενα!!!

kryos είπε...

@ Όλα θα πάνε καλά

Χαίρομαι που σου άρεσε ... πραγματικά δεν ξέρω αν άξιζε .

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ σου ευχομαι !!!

Μην αλλάξεις ποτέ αυτό το nick ...και να έρχεσαι συχνά :)

gregory είπε...

ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΤΑ ΠΗΡΑΜΕ ΟΛΑ...ΜΑς ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΟΛΑ...ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΠΑΝΤΟς ΟΛΑ.....

ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.........
ΑΠΟ ΠΟΥ ?????
ΠΙΟς ΘΑ ΜΑς ΤΑ ΔΩΣΗ????

kryos είπε...

@ Τίνα

Τίνα μου τόσο γλυκό βγήκε ? αν το ήξερα θα το σκοτείνιαζα λίγο ακόμη :)

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...όταν βρω της ζεστασιάς τη συνταγή θα την έχεις πρωί πρωί στο ταχυδρομείο σου ... μέχρι τότε δώσε μια κλωτσιά στη μαρμίτα της απόγνωσης...έξω από το σπίτι τέτοια πράγματα .

Ένα όμορφο βραδάκι θα σου ευχηθώ κούκλα μου ....με τα καλύτερα όνειρα!!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Κωνσταντίνος

Χαίρομαι που σου άρεσε Κωνσταντίνε μου .... και που μπήκες στη διαδικασία να με καταλάβεις ...

Θα γράφουμε ανάλογα με την διάθεση μας και την ενέργεια της στιγμής .... έχεις δίκιο...η ψυχή εκφράζεται σε όλες τις πλευρές μας και σε όλες τις διαθέσεις μας ...το σημαντικό είναι να της δίνουμε βήμα .... μ αρέσει που το κάνεις κι εσύ ...συχνότερα από μένα :)

Καλό βράδυ και καλή βδομάδα φίλε μου

faraona είπε...

Βελόνες λέξεις
κεντούν...
χαράσουν...
γράφουν...
ζωγραφίζουν...


αλλα τρυπούν και το δέρμα σ ενα τατού ποτισμένο με αρωμα κέδρου.

Αν σ ακούει
αν σ ακουσε
ακόμη κι αν δεν μπόρεσε να το χάραξει στο δέρμα της
ειμαι σίγουρη πως μάτωσε η ψυχή της.


Σε φιλω καλε μου φίλε
Αποψε είδα και μιά αλλη πλευρά του κρύσταλλου πουχεις φυλαγμένο στο στήθος.

Κι έλαμπε...

Σταλαγματιά είπε...

Ψυχές που δεν επέστρεψαν,
ζωές που άδικα χάθηκαν,
όνειρα που ξεχάστηκαν....

πολύχρωμα δάκρυα θα κυλήσουν....

Καλό ξημέρωμα!!

kryos είπε...

@ Talisker

Ελένη μου σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...κάτι ξέρεις εσύ παραπάνω από δυνατά κείμενα ..

Είχα ξαναγράψει όμως ...δεν θυμάσαι κείνο το ποιηματάκι τότε με τη σκιά :)

Σκέφτηκα να μην βάλω καθόλου εικόνες αλλά η δύναμη της συνήθειας υπερίσχυσε κι έγινε multimedia ... Φαντάζομαι πως ούτε η Alisir θα ήθελε να πλαισιώσω φωτογραφία της με δικές μου λέξεις ..το έκανα όμως . :)

Καλή βδομάδα θα σου ευχηθώ και όμορφα όνειρα για σήμερα!!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Αγκαλιές του φεγγαριού

Καλώς ήρθες Στέλλα μου από το φτωχικό μου ...
Ξέρω ότι πάντα υπάρχει καιρός ...δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο όμως ...μην ξεχνάς ότι κάθε επιλογή αποκλείει τις υπόλοιπες .

Νομίζω ότι αυτό το πρόσωπο είναι το τελευταίο μου :) μακάρι να έχω μερικά ακόμη που να μην τα ξέρω ούτε κι εγώ :)

Φιλιά κούκλα μου και τα πιο όμορφα όνειρα για σήμερα !!!

kryos είπε...

@ evaggelia-p

Έχεις δίκιο Ευαγγελία μου ...όλα κρύβονται μέσα μας και το μόνο που χρειάζεται είναι να σκύψουμε εκεί για να τα ανασύρουμε ... δυστυχώς έχουμε μάθει να κινούμαστε εξωτερικά και παραμελούμε τη γνώση που πηγάζει από τη δική μας εσωτερική πηγή ...πιστεύω ότι εκεί βρίσκεται η αλήθεια ( μας ) .

Δεν ξέρω αν αυτό το πόνημα φώτισε γενικά αλήθειες ...ξέρω ότι εμένα μου έκανε καλό την ώρα που το έγραφα ... και είναι αληθινά περίεργο πως μπορεί η έκφραση να σε κάνει να λάμπεις ενώ εσύ μιλάς για δάκρυα :) .... είναι που ότι βγάζεις από μέσα σου το ξορκίζεις ταυτόχρονα .

Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Νεράιδα της βροχής

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια νεράιδα μου .... κάτι ξέρεις εσύ από ψαρέματα στα βαθιά .... πιστεύω ότι είναι γνώριμος τόπος σε σένα εκείνα τα καθαρά νερά .

Να έχεις τα πιο όμορφα όνειρα για σήμερα !!!

Φιλιά κούκλα μου !!!

kryos είπε...

@ Cristine,the Elf

Καλώς ήρθες στο φτωχικό μου Χριστίνα μου

Χαίρομαι που σου άρεσε και σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .... στο επόμενο αν είμαστε γεροί δεν θα βάλω εικονογράφηση ... θα το δοκιμάσω κι έτσι ...αν και οι εικόνες για μένα είναι πολύ σημαντικό κομμάτι ..... πολλές φορές όμως κλέβουν εντυπώσεις .

Εγώ σ ευχαριστώ που πέρασες ....να έχεις ένα υπέροχο βράδυ !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Κόκκινη Κίσσα

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ,καλή μου ... αυτή τη διάθεση του αυτοπροσδιορισμού την έχω συνέχεια είναι η αλήθεια .... ίσως πρέπει να την παρατήσω και να ενισχύσω την περιπλάνηση :)

Καλή εβδομάδα θα σου εύχηθώ κι εγώ !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ basnia

Δεν θα το πιστέψεις είμαι σίγουρος , αλλά πρέπει να σου πω ότι κάποτε ξύπνησα .... και ήταν τόσο τρομακτικά που θέλησα αμέσως να ξανακοιμηθώ και να ξεχάσω ...μετά από κόπο το κατάφερα μάλλον...ένα κουσούρι μου έμεινε όμως :)

Γαλήνη λες ε ? είδες κανένα παιδί να γεννιέται με γαλήνη ?

Καλό βράδυ φίλε μου ... με όμορφα γαλήνια όνειρα :)

kryos είπε...

@ Νάιδα

Αγαπημένη μου νεράιδα καλώς ήρθες !!!

Μπορεί να κλαίμε εμείς για μια ψυχή που δεν επέστρεψε αλλά ίσως αυτή να περνάει καλά εκεί που βρίσκεται ...ίσως .

Η ψυχή μας πνίγεται μέσα στα πρέπει και τα μη ....μέσα στα στερεότυπα της λογικής και του κοινώς αποδεκτού .... λαχταράει την ευκαιρία στον παραλογισμό και την εκκεντρικότητα .... μπορεί κάποια στιγμή να σου ζητήσει να την πας ταξίδι σε γοητευτικά πλην επικίνδυνα μέρη ... κατά την άποψη μου πρέπει ( είδες ? πάλι τα "πρέπει") να τηρηθούν ισορροπίες .

Να σου ευχηθώ τα πιο όμορφα όνειρα για σήμερα κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ gergory

Γρηγόρη μου .... ομολογώ ότι δεν κατάλαβα

Ποιος μας τα έδωσε όλα ?
Πότε τα είχαμε ?
Γιατί τώρα θέλουμε κι άλλα ?

Αν μου απαντήσεις σ αυτές τις ερωτήσεις φαντάζομαι ότι θα μπορώ κι εγώ να απαντήσω στις δικές σου .

Θα χαρώ να επανέλθεις

Μια υπέροχη εβδομάδα θα σου ευχηθώ φίλε μου !!!

kryos είπε...

@ faraona

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Αναστασία μου .... νομίζω ότι εσύ μπορείς και κεντάς καλύτερα τις λέξεις από μένα ... εκείνο το άρωμα κέδρου έδειξε το πολύτιμο άρωμα της έκφρασης της ψυχής .

Το κείμενο μου παρόλο που γράφτηκε εκείνο το ίδιο απόγευμα που το δημοσίευσα , είναι λίγο ετεροχρονισμένο στη μία του πλευρά ....

Με το ένα πόδι πατάει σ ένα παρελθόν που σφραγίστηκε πλέον , με αποφάσεις που έχουν παρθεί .... καμμιά φορά ξέρεις ότι μπορείς να δράσεις αλλά αυτό που σε σταματάει είναι ένα σύστημα αρχών και αξιών βαθιά ριζωμένο στην ύπαρξη σου .... είναι αυτό που λέω συχνά ....ότι έχουμε θεωρητικά ελεύθερη επιλογή αλλά στην ουσία είμαστε δέσμιοι του χαρακτήρα μας ...έτσι εκείνο το "θα ήθελα να μπορούσα " αποκτάει άλλη υπόσταση και αφορά το δικό σου εσωτερικό ταξίδι ...κάποιο κομμάτι σου θέλει να δράσει ανεξαρτήτως τιμήματος και κάποιο άλλο διψάει για επαφή με το αληθινό .... ή ότι εσύ αντιλαμβάνεσαι ως αληθινό ... ένα ακόμη δίλημα σ αυτό το σχολείο που σε καλεί να πάρεις θέση.

Με το άλλο πόδι περνάω απέναντι και γίνομαι μάντης ενός μέλλοντος εκ του ασφαλούς ... πάντα θα τρέχουν δάκρυα για ψυχές και για ζωές ... και μερικές φορές φαντάζουν όλα τόσο ζωντανά και τόσο προδιαγεγραμμένα που φαίνεται ότι μόνο ο ρόλος του παρατηρητή έμεινε για σένα .... ίσως όμως όπως λέει η κβαντική φυσική ο παρατηρητής να είναι και μέρος του πειράματος χωρίς να μπορεί να το αντιληφθεί .

Σε κάθε περίπτωση συνεχίζουμε προσπαθώντας για μια ζωή ουσιαστική και με συνείδηση .... χαίρομαι που έχω συνοδοιπόρους σ αυτό το ταξίδι .

Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδα καλή μου φίλη !!!

Φιλιά ...χαίρομαι να τα λέμε

kryos είπε...

@ Anastasia

Αναστασία μου σου είπα πως ότι και να γράφω εγώ εσύ θα χαμογελάς .... δεν θα ρχεσαι μέχρι εδώ για να σου χαλάω εγώ τη διάθεση :) είπαμε ότι τώρα είναι εποχή που λάμπεις !!!!!!!!

Τα δάκρυα πολλές φορές εκτός από τα εξωτερικά μάτια καθαρίζουν και τα εσωτερικά ...πιστεύω ότι είναι απαραίτητο συστατικό σε κείνη τη συνταγή όπου το ζητούμενο είναι η πολύτιμη "ματιά" .

Κι αν ξεχνάμε τα όνειρα , είναι για να τα αντικαθιστούμε ....ίσως εκείνα τα ξεχασμένα δεν τα πιστέψαμε αρκετά .... κι αν δεν φροντίζεις ένα όνειρο ταϊζοντάς το συχνά με πίστη , βρίσκει τον τρόπο να χαθεί .

Να έχεις τα πιο όμορφα όνειρα κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

Αλεξάνδρα είπε...

Μπορεί να αργείς να γράψεις αλλά όταν γράφεις, μαγεύεις...

Οταν ο φόβος φεύγει, έρχεται η τόλμη. Μαργαριτάρι κρύβεται μες την καρδιά σου, φοβισμένο για τις βουρκωμένες θάλασσες που το καλούν να ζήσει.

Κι η καρδιά το προστατεύει, ψάχνει για πίστη, ψάχνει την ελπίδα...

κι όπως λένε όποιος ψάχνει βρίσκει...

Θα πέσει η αυλαία στο θέατρο του παραλόγου και ξέρεις
κερδισμένη θα είναι η ζωή και εσυ.

Θα βγει στο φως το μαργαριτάρι, γιατί τότε μόνο θα έχει επιτελέσει τον σκοπό του. Κανένα μαργαριτάρι δεν αξίζει στο σκοτάδι.

Υποκλίνομαι όταν γράφεις έτσι. Τίποτα δεν αξίζει περισσότερο απ΄αυτό που ο καθένας φυλάει μες την καρδιά του.

Οι φωτογραφίες υπέροχες κι η μουσική με περπάτησε σε όμορφους πρωινούς δρόμους τόσο παράταιρους απ΄αυτούς που τώρα βρίσκομαι!

speranza είπε...

Καλημέρα Ηλία μου...

Πανέμορφο! Δανείζομαι τα ρινίσματα τόλμης για να προχωρήσω!

Φιλιά πολλά

gregory είπε...

ΑΥΤΗ..που μου ειπε ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ και τωρα δεν ειναι κοντα μου...

Dee Dee είπε...

Αργεις αλλα μας αποστομωνεις :)

Διαθεση για τολμη και ποιος να σε σπρωξει να το παρεις αποφαση.

Η ομορφια ειναι αγρια κι επικινδυνη, δε ξεγελιεσαι πια :)

Εσυ θα σε βοηθησεις, εισαι ηδη ετοιμος, ετσι δεν ειναι; :) Η υστατη αμφιβολια.

Λιγο συμμαζεμα χρειαζεται για να μπορεις ευκολα να βρεις τα κλειδια.

Σου ευχομαι ενα μεγαλο "ναι" σε ο,τι θελησεις!

Καλη εβδομαδα αγαπημενε μου Ηλια!

Unknown είπε...

Μωβ δάκρυα ήδη τρέχουν μέσα μας ...

Υπέροχο!!!

maya είπε...

Θα ήθελα να μπορούσα ...
Να κάψω στο μικρό κερί μου
εκείνον τον ετερόφωτο ήλιο σου ,
που σε τυφλώνει με ψεύτικες πολυδιάστατες απεικονίσεις
της μονοδιάστατης λογικής σου


ξέρεις τι ?
και πες με αισιόδοξη :
φτάνει η στιγμή που καίγονται μόνοι τους ...

δυνατό κείμενο .
να σε αφήνεις !
σου πάει και μας πάει ...

καλημέρα
χχχχχχχχχχχ

kryos είπε...

@ Αλεξάνδρα μου !!!

Σ ευχαριστώ για το τόσο όμορφα λόγια σου !!!

Όχι δεν φοβάμαι ... αυτό πού δεν έγραψα είναι ότι σε κείνα τα απόκρημνα βράχια είχα βγει αφού είχα ήδη κολυμπήσει πολύ σε κείνη την πηχτή θάλασσα .... και αισθάνθηκα ότι υπήρχε μια μεγάλη εσωτερική απειλή στην οποία ένα κομμάτι μου ήθελε να βουτήξει .

Η αυλαία θα πέσει αλλά εγώ δεν θα είμαι εκεί σε κείνο το θέατρο .

"Κανένα μαργαριτάρι δεν αξίζει στο σκοτάδι.
Έχεις δίκιο σ αυτό πιστεύω .... μάλλον αυτό σκέφτηκα κι εγώ εκεί πάνω στα βράχια.

Να έχεις μια υπέροχη μέρα κούκλα μου !!!
Ευχαριστώ και πάλι !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ speranza

Μπορείς να δανειστείς ότι θέλεις κούκλα μου .... θα είναι χαρά μου να μπορώ να βοηθάω για να προχωράς ...και "πέτρα που κυλάει δεν χορταριάζει " :)

Φιλιά !!!

Χάρηκα που επανήλθες .

kryos είπε...

@ gregory

Γρηγόρη μου αυτό που θα σου πω φαντάζει σαν κλισέ αλλά είναι η απόλυτη αλήθεια .

Δεν μπορούμε ποτέ να απαιτήσουμε την αγάπη κανενός , ούτε την παρουσία του ...αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να γίνουμε άξιοι να αγαπηθούμε .... και για να το πετύχουμε αυτό το πρώτο βήμα είναι να αγαπήσουμε τον εαυτό μας ..τόσο απλά.

Αν κάποιος θέλει να φύγει ασε τον να συνεχίσει τον δρόμο του ... αυτό που αξίζει είναι το να έχει επιλογές αλλά να θέλει να είναι δίπλα σου .

Προχωράμε φίλε μου με χαμόγελο .... ξέρω πως είναι αλλά δεν θέλω να σε βλέπω στεναχωρημένο .

Να προσέχεις το εαυτό σου !!!

kryos είπε...

@ Dee Dee

Καλημέρα γλυκιά μου !!!

Όπως είπα και πιο πάνω στην Αλεξάνδρα , δεν φοβάμαι Κατερίνα μου .... ειδικά την άγρια κι επικίνδυνη ομορφιά .
Είχα κολυμπήσει όμως σε κείνη τη θάλασσα για πολύ καιρό και δεν ήταν όμορφα .... μπορεί να ποθείς κάτι που νιώθεις ότι σε διαβρώνει .... μερικοί "δάσκαλοι " στη ζωή σου έχουν πολύ δύσκολα μαθήματα ....καμμιά φορά χρειάζεται να στέκεις μακριά .

Όλοι ψάχνουμε εκείνα τα κλειδιά ...παρακαλώ αν τα βρεις πρώτη να μην ξεχάσεις τον φίλο σου και να μου βγάλεις αντικλείδια ..το ίδιο θα κάνω κι εγώ .

Καλή βδομάδα κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ meggie

Καλώς ήρθες στο φτωχικό μου meggie ....

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .... εσωτερικά δάκρυα ?
Μου αρέσουν οι άνθρωποι που μπορούν και το κάνουν .

Να έχεις μια υπέροχη μέρα !!!

Φιλιά

kryos είπε...

@ maya μου

Δεν θα σε πω αισιόδοξη ....θα πω ότι μπορείς και βλέπεις λίγο μακρύτερα.

Πιστεύω πως οτιδήποτε ετερόφωτο θα έρθει κάποτε η στιγμή που θα καταλάβει την εξάρτηση ...από την άλλη ένα φως δανεικό πάντα ζητάει ανταλλάγματα που μπορεί να κοστίζουν.

Θα προσπαθήσω να με αφήνω :) ...χάρηκα που σου άρεσε .

Να έχεις μια υπέροχη μέρα !!!

Φιλιά !!!

ΠΡΩΤΟΠΛΑΣΤΗ... είπε...

Το μωβ πανω σε σκοτεινα χρωματα...χτυπαει!
Οπως χτυπουν οι λεξεις την ψυχη διαβαζοντας τες...
Λεξεις αρμονικα και επιπονα ταιριασμενες...
"μ' από μέσα μου θα προσεύχομαι
για κείνη τη γαλήνη
που από πάντα εμπιστευόμουν."
...ακομα την εμπιστευομαι...

"παίζοντας ρόλους που τώρα πια
δεν μπορώ να πείσω τον εαυτό μου
ότι διάλεξα",
το εβγαλα απο την παρενθεση."Φωναζει" περισσοτερο οταν βρισκεται εκτος παρενθεσεως...

Να 'σαι καλα Ηλια μου!
Φιλια πολλα!

jacki είπε...

Ανατριχιαστικά ωραίο καλέ μου.. Το είχα διαβάσει τότε.. Όταν το ανέρτησες.. Μα τώρα περνάω για να σου το πω κι όλας.. Είναι υπέροχο..

Να κάψω στο μικρό κερί μου

εκείνον τον ετερόφωτο ήλιο σου ,

που σε τυφλώνει με ψεύτικες πολυδιάστατες απεικονίσεις

της μονοδιάστατης λογικής σου .

Υποκλίνομαι.

Dee Dee είπε...

Ηλια μου

πολυ φοβαμαι οτι τα δικα μου κλειδια δε θα ανοιγουν τις πορτες που θα χρειαζεσαι εσυ :) Μπορω να σου κανω παρεα να ψαχνουμε μαζι στα χρονια αν θες :)

xxx

Ανώνυμος είπε...

Χρειάστηκε να το διαβάσω ξανά και ξανά για να δω το πολυδιάστατο νόημα του.

Προσωπικά το θεωρώ πολύ εσωτερικό, είναι πραγματικά υπέροχο,για μένα μιλά εν ολίγης με όμορφο τρόπο για την αιώνια εσωτερική μάχη... το τέλος δεν έχει κριθεί... και η πάλη της ψυχής για φως, ελευθερία και ελπίδα συνεχίζεται.

Μεγάλη καλημέρα

kryos είπε...

@ Πρωτόπλαστη

Χαίρομαι που σου άρεσε Εύα μου

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...

Κι εγώ την εμπιστεύομαι εκείνη τη γαλήνη ...από πάντα την εμπιστευόμουν ...και η αλήθεια είνα ότι ποτέ δεν μου έκανε κακό .

Να προχωράμε ... προσέχοντας το όμορφο που έχουμε μέσα μας

Να έχεις μια υπέροχη μέρα θα σου ευχηθώ !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Jacki

Καλώς την την κυρία που γύρισε από διακοπές :)

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ...

Να προσέχουμε για να έχουμε τη δική μας μικρή φωτιά .... να μας φωτίζει το δρόμο και να μας βοηθάει να ξεχωρίζουμε το σημαντικό .....και είναι καλή παρέα στα δύσκολα.

Μια υπέροχη μέρα θα σου ευχηθώ κούκλα μου !!!

Φιλιά!!!

kryos είπε...

@ Dee Dee

Υποψιάζομαι ότι για όλους τα κλειδιά είναι τα ίδια .... αλλά πάλι αυτό δεν είναι παρά μια υποψία :)

Είναι δυνατόν να μην θέλω την παρέα σου στα χρόνια , Κατερίνα μου ? με μεγάλη μου χαρά φυσικά .... είσαι από τα πρόσωπα που εκτιμώ πάρα πολύ .

Να έχεις μια υπέροχη μέρα σήμερα γλυκιά μου !!!

Φιλιά!!!

kryos είπε...

@ Odiporos

Χαίρομαι φίλε μου που σου άρεσε ...

Η αλήθεια είναι ότι έχεις δίκιο ... δεν περιγράφει γεγονότα απλώς και συναισθήματα που γεννάει η στιγμή .

Είναι κείνη η πάλη της ψυχής που λες κι εσύ .... κι αυτή γίνεται σ ένα αόρατο κόσμο με εσωτερικά μονοπάτια και διαδρομές ....οι σκέψεις δεν έχουν και τόσο σημασία όσο οι επιλογές μας και τα αποτελέσματά τους ..... αποτελέσματα που θα κριθούν και την ώρα που συμβαίνουν αλλά και πολύ αργότερα όταν θα έχει ξεκαθαρίσει η ματιά από την ομίχλη των συναισθημάτων.

Ναι .... τίποτε δεν έχει κριθεί ακόμη , σ ένα παιχνίδι που μοιάζει να μην τελειώνει ποτέ ...προχωράμε με τα δώρα της κάθε εμπειρίας.

Να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα θα σου ευχηθώ !!!

Dee Dee είπε...

Λες ε;

Ισως, αν και τραγελαφικο :)

xxx

kryos είπε...

@ dee dee

Μάλλον Κατερίνα μου θα έγινε μια παρεξήγηση γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω το τραγελαφικό :)

2 Ερωτήσεις :

Ποια είναι τα κλειδιά ?

Τι ξεκλειδώνουν ?



Καλό βράδυ θα σου ευχηθώ !!!

Φιλιά !!!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Yannis Petsas είπε...

Όλα τα άλλα καλά, ρόδα είναι και γυρίζει, πότε έτσι – πότε αλλιώς. Το χρώμα των δακρύων είναι που με μπερδεύει τον δύστυχο.
Την καλησπέρα μου.

Dee Dee είπε...

Ηλια μου

κλειδια εννοω καθε εφοδιο που χρειαζεσαι για να πας μπροστα και να ανοιξεις πορτες που θελεις να διαβεις. Αν ειναι ιδια αυτα τα εφοδια ειναι λιγακι επικινδυνο. Αν βρεις τα "κλειδια" και μου τα δωσεις απο αγαπη, αραγε θα μου κανεις καλο ή κακο;; :)
Και ποσο θα μπορουσα να αντισταθω στον πειρασμο να αρνηθω μια τετοια προσφορα μετα απο μια μεγαλη μαχη εντος μου;

Δεν ειμαι παντα στο υψος των καταστασεων. Τσαλακωνομαι και λυγιζω :)

Δεν μου ερχονται πιο συγκεκριμενα λογια. Ελπιζω να εγινα κατανοητη :)

Να περασεις ενα υπεροχο Σαββατοκυριακο Ηλια μου.

xxx

kryos είπε...

@ nico dery

Σ ευχαριστώ φίλε μου για τα καλά σου λόγια .... καλώς ήρθες από το φτωχικό μου .

Νομίζω ότι το ζητούμενο είναι η έκφραση .... ακόμη και τα ακατανόητα σε εμάς τους αναγνώστες κάνουν καλό σ αυτόν που τα δημιουργεί .

Να έχεις ένα όμορφο βραδάκι !!!

kryos είπε...

@ Yannis

Έλα βρε Γιάννη μου που δεν σε μπέρδεψαν τα πολύχρωμα μαργαριτάρια και οι στεγνές θάλασσας και σε μπέρδεψαν τα έγχρωμα δάκρυα :)...δεν το πιστεύεις ότι κάθε συναίσθημα βγάζει κι άλλο χρώμα ?

Καλό βράδυ θα σου ευχηθώ φίλε μου !!!

Yannis Petsas είπε...

Έλα μωρέ, κουβέντα να γίνεται. Μ' άρεσε το αμέσως προηγούμενο σχόλιό σου.
Καλό βράδυ και σε 'σένα.

kryos είπε...

@ dee dee

Έγινες κατανοητή Κατερίνα μου :)

Είναι που οι λέξεις έχουν διαφορετικά νοήματα ανάλογα με το πως τις αντιλαμβάνεται ο καθένας ... αν ρωτήσουμε 100 ανθρώπους για το τι σημαίνει εφόδιο θα πάρουμε 100 διαφορετικές απαντήσεις .... νομίζω ότι κάποια εφόδια μπορείς να τα μοιραστείς και κάποια άλλα αποκτιούνται δύσκολα και με προσωπική ευθύνη ... κι όταν καμμιά φορά λυγίζουμε δεν είναι κακό...είναι η τεχνική μας για να αποφύγουμε το σπάσιμο που είναι μόνιμη κατάσταση :)


Είναι λίγο αργά για να σου ευχηθώ καλό Σαββατοκύριακο :) θα σου ευχηθώ ένα υπέροχο βράδυ Κυριακής και μια πολύ όμορφη εβδομάδα κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

ολα θα πανε καλα... είπε...

@kryos:

δε θα το αλλάξω αυτό το nickname,σίγουρα,κι αυτό είναι υπόσχεση πρώτ απ όλα στον εαυτό μου.Και θα περνάω όποτε μπορώ,ελπίζω συχνά,ναι!
Να έχεις μια όμορφη μέρα!

Dee Dee είπε...

Καλη εβδομαδα :)

xxx

Unknown είπε...

Καλημέρα και καλή εβδομάδα

Μαρια Νικολαου είπε...

Τι ομορφο που ειναι να βρισκει κανεις κομματια ποιησης σκορπισμενα στις ανθρώπινες ψυχές..

kryos είπε...

@ Όλα θα πάνε καλά

:))

Όταν θα γίνει διαγωνισμός για το καλύτερο nick name έχεις μια σίγουρη ψήφο από τώρα.

Αλλά αυτό ελάχιστη σημασία έχει ...αυτό που είναι το σημαντικό είναι το:

"αυτό είναι υπόσχεση πρώτ απ όλα στον εαυτό μου"

Να έχεις ένα όμορφο βράδυ θα σου ευχηθώ !!!

kryos είπε...

@ Dee Dee

Κατερίνα μου εγώ τώρα που θέλω να σου ευχηθώ " καλή εβδομάδα " και είμαιστε ήδη στην Τετάρτη , τι να κάνω ? :)

Θα σου ευχηθώ καλή τσικνοπέμπτη με πολλά κέφια και χαμόγελα !!!

Φιλιά κούκλα μου !!!

kryos είπε...

@ meggie

Και σε σένα το ίδιο meggie μου ..

Καλά να περάσεις αύριο με αγαπημένη παρέα και πολλά χαμόγελα !!!

Σ ευχαριστώ που με θυμήθηκες !!!

Φιλιά !!!

kryos είπε...

@ Μαρία Νικολάου

Καλώς ήρθες από το φτωχικό μου Μαρία μου ..

Είναι πραγματικά πολύ όμορφη η δυνατότητα που έχουμε να εκφράζουμε την ψυχή μας .... δώρο που πηγάζει από εμάς για εμάς ...περίεργο δεν ακούγεται ?

Ένα υπέροχο βράδυ θα σου ευχηθώ !!!

Φιλιά !!!

Ανώνυμος είπε...

Φωλιές χελιδονιών θα διαρρήξω,

για να βρω της ζεστασιάς τη συνταγή ,

που με δάκρυα στα μάτια απαιτούσες.


Πολύ όμορφος στίχος!

kryos είπε...

@ με γυμνές πατούσες

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια ..

Να έχεις μια όμορφη μέρα !!!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Το είχα διαβάσει και τότε μόλις που το είχες αναρτήσει και στάθηκα λίγη στο να πω κάτι. Και τώρα πάλι λίγη νιώθω. Με άγγιξε, μόνο αυτό θα σου πω. Όχι σαν δικαιολογία που δεν βρίσκω τα λόγια, μα πες μου ποιον, ποιον στίχο να διαλέξω που να μην αδικήσω κάποιον άλλο που άφησα. Αν τα δάκρυα που αφήνεις γίνονται τέτοια διαμάντια να κλαις πιο συχνά, για να καθαρίζει και το δικό μου βλέμμα. Με όλη μου την αγάπη, ναι μπορώ να το πω, την αγάπη μου.

ολα θα πανε καλα... είπε...

Kαλό απόγευμα!Μου είπες να περνάω συχνά και βλέπεις,ήρθα πάλι!Πολύ ωραίο τα μουσικά κομμάτια.

kryos είπε...

@ κοπέλα με το καναρινί φόρεμα

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια κοπέλα μου .... χαίρομαι που δικές μου λέξεις μπόρεσαν να σε αγγίξουν ... αυτή η όμορφη γειτονιά προσφέρεται για καθαρισμό και εύρος βλέμματος ... και τα δικά σου υπέροχα κείμενα έχουν συμβάλει με τον τρόπο τους στην ψυχοθεραπεία μου :)

Να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο κούκλα μου !!!

Φιλιά !!!

ΥΓ Εκείνο το " λίγη " να μην το ξανακούσω παρακαλώ ... όχι μόνο για το μικρό κεράκι της αφεντιάς μου αλλά για οποιονδήποτε .

kryos είπε...

@ όλα θα πάνε καλά !!!

Και μόνο που το έγραψα στην προηγούμενη σειρά μου έκανε καλό .... χαίρομαι που με θυμήθηκες και πέρασες .... σ ευχαριστώ .

Το μουσικό κομμάτι το δοκιμάζω για την επόμενη ανάρτησή μου .... θέλω να δώσει ένα τόνο εσωτερικό χωρίς όμως να πέσει στη μελαγχολία ...θα δούμε αν το πετύχει :)

Ένα υπέροχο τριήμερο θα σου ευχηθώ!!!

Φιλιά !!!

Κι όλα θα πάνε καλά !!! αληθώς

Ελενα καπακιώτου είπε...

με μαγεψαν τα λογια σου!!!!!

μπραβο σου!!!!

καλο βραδι να εχεις.

kryos είπε...

@ zinaa kapa

Καλώς ήρθες από το φτωχικό μου zinaa μου ... σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια , να σαι καλά , νομίζω ότι υπερβάλλεις λίγο :)

Μια θαυμαστή βραδιά θα ευχηθώ !!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Σε σκέψεις, στίχους κι’ εγγραφές όπως η δική σου/οι δικές σου αναφέρθηκα με το… «ΔΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ» μου…

ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ στο διαδικτυακό χώρο, όπως τούτη η ανάρτηση που μόλις τώρα διάβασα και θα ξαναδιαβάσω με τη μουσική συντροφιά Madrugada/ "Electric"

Καλή σου και φωτεινή ημέρα,

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

kryos είπε...

Σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια γλαρένια μου .... να σ ευχαριστήσω επίσης για την γενικότερη παρουσία σου σ αυτό τον χώρο .

Μια όμορφη μέρα να έχουμε !!!

Unidentified είπε...

Απλά υπέροχο..πραγματικά.
Καλώς σε βρήκα

kryos είπε...

@ Unidentified

Καλώς ήλθες !!! θα χαρώ να τα λέμε

Ανώνυμος είπε...

Διαβάζοντας το... ξανά μετά από καιρό ... μένω στα μωβ δάκρυα για αυτούς που ... ξανα επιστρέφουν... παίζοντας λιγότερο ή περισσότερο καλά το ρόλο που που τους αποδόθηκε...

Καληνύχτες... υπό τον ήχο αυτής της τόσο ονειρικής μουσικής...

kryos είπε...

Η καμπάνα πάντα χτυπάει για μας φίλε μου .... καλό μας βράδυ !!!